Pemenang Peraduan Pemasangan Jubin Percuma Oleh MML

 

Akhirnya, keputusan yang dinanti telah pun disiarkan di curiouscat.my . Pemenang hadiah baik pulih dan pemasangan jubin percuma dengan MML Makeover Contest adalah seperti berikut:

 

pemenang bathroom  makeover mml

Pemenang untuk Kategori Bilik Mandi telah dimenangi oleh Loh Chia Hur.

Beliau mengadu mengenai jubin bilik mandi miliknya seperti di zaman prasejarah sehingga sukar untuk dibersihkan.

pemenang living room makeover mml

Pemenang Kategori Ruang Tamu adalah Nik Suria Anilah Wan Abdullah.

Proses pemasangan jubin yang tidak berkualiti oleh pemaju menyebabkan ruang ini cepat kotor, melekit dan tidak sesuai.  Malah apabila diketuk, bunyi ‘kosong’ menandakan jubin ini tidak disimen sebaiknya.

pemenang porch makeover mml

Pemenang Kategori Anjung Kereta ialah Chin Siew Gaik

Perubahan cuaca menyebabkan jubin yang dipasang telah pudar sehingga menyebabkan lantainya licin.  Berlaku keretakan sehingga menyebabkan serpihan tajam yang berbahaya kepada kanak-kanak dan orang dewasa.  Kerana pemasangan yang tidak berkualiti, berlakunya takungan air di bahagian tengah ruang ini .

Seperti yang diberitahu di dalam T&C , pemenang bukan saja ditentukan oleh undian tetapi oleh panel pemilih dari MML yang menilai gambar beserta cerita mengenai situasi yang digambarkan.

 

HADIAH YANG DIMENANGI :

  • Makeover Tile MML secara PERCUMA untuk  Anjung Kereta ATAU Bilik Mandi ATAU Ruang Tamu rumah termasuk kos buruh untuk mengeluarkan jubin lama dan mengantikan  jubin MML yang baru.
  • Kawasan untuk pengubahsuaian tidak lebih daripada 300 kaki persegi (lantai dan dinding).
  • Perundingan Rekabentuk PERCUMA
  •  Rekabentuk Lukisan PERCUMA dan semua perundingan teknikal
  • Pengubahsuaian perlu dilakukan antara 14 July hingga 23 September 2012

Tahniah untuk pemenang.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. tahniah untuk pemenang.
    Jom terjah post menarik dari eiela ..Menu Awal Ramadhan Ringan-Ringan SahajaMy Profile

  2. tahniahlah kepada para pemenang
    Jom terjah post menarik dari Mus ..Tiket Penerbangan Menyaksikan Perlumbaan F1 Singapura Serendah RM49My Profile

  3. memang rezeki diorang lah..kalau rumah kampung memenuhi kriteria ingat nak masuk jugak haritu..;)
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..Darwisy membuat tendangan ‘volley’My Profile

  4. tahniah kepada pemenang..lepas ni berseri-serilah rumah korang yer…haha
    Jom terjah post menarik dari Hafizul ..Pancing SEO Dengan Umpan Lagu Pondok KecilMy Profile

  5. Assalamualaikum,
    Wahhhhh! beraya dengan jubin baru!

    tahniah kepada semua pemenang.
    Jom terjah post menarik dari Anyss ..Pencuri Licik Di Petronas Syeksen 16 Bandar Baru BangiMy Profile

  6. Tahniah buat pemenang. Moga dapat hadiah sempena hari raya buat pemenang kategori ruang tamu.
    Jom terjah post menarik dari Azwan Muhamad ..Waktu Afdhal Untuk BersahurMy Profile

  7. Tahniah , sy tk smpt balik kampung utk ambil gambar rumah mak.. harap tahun depan ada lagi ..
    Jom terjah post menarik dari puanbee ..Kerenah anak berpuasaMy Profile

  8. wah! tahniah lah…

    maza tak der tempat nak bagi jubin2 lagi.. sbb rumah atas pokok!
    ahaks..

    lalalala

  9. Wah sudah ketahui pemenangnya.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Giveways ke 2 Cik Tom rugi tak masukMy Profile

  10. laa kalau dapat makeover jubin 1 rumah lagi best 🙂
    Jom terjah post menarik dari wanmus ..Senarai Buffet Berbuka Puasa Ramadhan 2012My Profile

  11. tahniah untuk pemenang..memang beruntung tol diorang..
    Jom terjah post menarik dari VCO Catalyst Biz ..{BEST SELLER} VIRGIN COCONUT OIL (SOFTGEL CAPSULE) – RM39.90My Profile

  12. tahniah untuk para pemenang. untung depa.
    Jom terjah post menarik dari titan ..Selamat hari raya 2012.My Profile

Trackbacks

  1. […] yang diumumkan pemenang peraduan pemasangan jubin secara percuma oleh MML , para pemenang sedang dalam proses perbincangan untuk memilih dan membuat pilihan pemasangan jubin […]