Anak remaja…

Dari jauh tengok dia tak berspek. Kata Angah skru tepi tu dah jatuh. Memang semalam pun dia dah tunjukkan saya spek dia yang dah longgar. Ingat nak balik cepat , terpaksalah pusing ke Rawang dulu.

” mama, semua kawan Angah cakap muka Angah lain… semua cakap Angah handsome ”
πŸ˜€ gelak besar saya.

” Abis tu, mama selalu suruh jaga mata, membaca tempat terang , jangan mengadap pc dekatΒ² tak mau dengar…..”

” Nak pakai contactl lenses…”

” Jangan nak mimpi….tunggu habis sekolah…”

πŸ˜€ Tengoklah… ensem ke tidak.Β  Baru tumbuk jerawat sulung dah pandai nak bergaya.

Saya memang sibuk sehingga hujung minggu, esok mertua saya datang dan hari Sabtu (19/7/2008) lepas maghrib saya akan buat sedikit kenduri arwah ( yassin & tahlil ). Saya menjemput semua kawanΒ² seisi keluarga.

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

17 thoughts on “Anak remaja…”

  1. angah mmg hensem! lagi2 klw berspek. diya prefer angah pakai spek. nampak macho gitu. hehe. [tapi, mmg diya suka laki yg pakai spek, ma πŸ˜› ]

    Kujie ~ bulu kening dan bulu mata dia lentik..cantik..agaknya bile 1st kawan2 tgok dia tak pakai spek..tu yg derang rasa lain sgt tu πŸ˜›

  2. angah ensem la mamajie… alhamdulillah….. pada jell pakai spek lagik ensem la….

    Kujie ~ πŸ˜†

  3. feeewittt.. hensem.. mesti mamanye x menang mulut kalo anak dia pakai lense. hehe..

    Kujie ~ tu baru form 2..alahai..risaunya lah… πŸ˜†

  4. bdk2 baru nak naik..
    eloklaaa…
    cume kite kne bg guideline…
    Bukan kongkong…
    Tp menyokong dgn panduan, manela tau takut over the line je…

    Kujie ~ jgn lepas bebas, jgn kongkong ye…cikgu..
    cikgu ni byk pengalaman dgn murid2…

  5. haah la.. encem kalau tak pakai spek.. besar sikit ni boleh mengayat awek ni.. heheh..

    Kujie ~ entah…tak terbayang mcm mana dia org 3@4 thn lagi..
    argh…takut kehilangan anak2..kehkeh..teruknya mama mcm ni

  6. angah, siler makan carrot bebanyak. x pakai spek nmpk macho kot…after a year..lain sggh muka angah. nanti ada masa nak jumpa intan n angah balik. nak tadah telinga jawab soklan2 mereka yg buleh menyentap tulang osikel saya. Susah okkk soklan2 bdk2 nie.

    hahaha

    Kujie ~ kalau power skrg dah 600, makan sekilo keret sehari pun rasanya payah tu…
    mmg….kakjie yg hari2 nengok dia pun..leh nmpk perubahan ketara…. πŸ˜†
    he he he… :mrgreen:

  7. Fakta penting yang dipetik dari majalah perempuan mengatakan bahawa, perempuan lebih suka lelaki yang memakai cermin mata kerana si lelaki akan nampak seperti seorang yang sangat “educated”…

    PS: Gelak besar teman dengor fakta ni… fenin2 :mrgreen:

    Kujie ~ gelak jeles ke? πŸ˜†

  8. ha’ah saya stuju ngan kengkawan dia tu.. baik akak buatkan dia spek ala2 ugly betty.. kalu idak ponimg akak nanti… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nasib baik blum ada anak pompuan.. kalu tak saya book dulu

    Kujie ~ susah…g kedai cermin, jgn harap lah kita boleh pilih utk dia…anak2 skrg ni dah ada cita rasa sendiri….
    dah pandai pilih sendiri..mak bapa sediakan duit je
    dah hilang hak memilih..hehehehe πŸ™„

  9. a’ah la..better wif spec. nampak cam ahli akedemik gittew.

    Kujie ~ girl suka boy yg pakai spek…. πŸ˜‰

  10. mam! πŸ˜†
    better withour spec kot :p
    huhu..

    angah..
    sabar ye angah..
    lepas sekolah,make over muka and dress up skali ok..
    terguling mama nnt ahahha..
    pastu pasang awek keiling pinggang.
    wahh :p

    mati lah mama pukul kak yonna nnt :p

    Kujie ~ suka gelak guling2 dia baca komen ni
    sbb ade penyokong kuat
    tp keputusan mama
    nehi…nehi….
    abiskan sekolah dulu… πŸ˜†

  11. Ada iras K.Jie… πŸ˜€

    Renungan mata tu boleh cair budak pompuan nanti!

    Kujie ~ sbb mata lah…kena pakai spek… πŸ˜† πŸ˜†

Comments are closed.