Budak Sekolah Buat Projek

Projet budak sekolah

Budak sekolah 14 tahun sedang menyiapkan shooting Kelab Fotografi Sekolah. Ini adalah tugasan saya bersama Tudung Terbaik Dari Ladang. Β Model tu baru sambut ulangtahun kelahiran, jadi lepas siap projek kami akan ke Marry Brown.

Walau sekeping dua saja saya gunakan gambar mereka, tetapi perlu hargai hasil kerja yang mengorbankan masa. Kenalah bayar upah, kan.. hihihi Samalah juga kalau kita meminta khidmata blogger, mereka korbankan masa dan tenaga.

Minggu depan kita tengok hasil projek ini, berjaya atau tidak.

Pada hari Selasaa jam 10:38 waktu Malaysia, sebuah roket Russia “Proton-M” yang membawa 3 satelit navigasi yang dipanggil GLONASS telah terhempas sebaik sahaja berlepas dari Baikonur Cosmodrome, Kazakhstan. Ini adalah contoh projek yang tidak berjaya.

Kalau projek bernilai juta-juta ni yang gagal, patut meraung…

  1. wah…dasat betullah projek budak2 sekolah sekarang..dolu2, projek kumpul barang terbuang…gunting2 kertas…hihi

  2. zaman saya sekolah dulu,tak ada lagi kelab2 berkaitan fotografi dan seangkatan dengannya… beruntung budak2 sekarang ye….

  3. tajuk sangat tak boleh blah..ehehe..projek yang best bagi budak sekolah..saya sekolah dulu..tengok je la orang pegang kamera besar-besar..oho..sekarang dah ada sampai dua bijik..hahaa

  4. dulu-dulu zaman sekolah mana ada projek gempak macam nie…sekarang pelbagai projek ikut arus pemodenan global….