Hari Ni Dah Sebelas.

Ulangtahun kali pertama kelahiran Intan tahun 2000.  Berdiri baru sama tinggi dengan abang²nya.

Bulan Jun 2010.  Sekarang duduk pun dah sama tinggi!

Mestilah………. Intan dah 11 tahunlah!

Happy Birthday Intan.

©kujie – tengok banyak gambar dia org bersama…Along & Angah tak pernah bertukar tempat.  Along mesti kanan Intan..hiraki tanpa sedar!

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

34 thoughts on “Hari Ni Dah Sebelas.”

  1. dah anak dara ……dah intan ni rupanya….
    Happy Birthday Intan…. 🙂
    P/s : Rasanya mak dara a.k.a kak jie lebih risau bila intan meningkat remaja kan??…. 🙄

  2. intan! happy birthday budak comel! hihi. jadi anak yang baik ye 😆

    p/s : gambar intan masa setahun tu, mata dia sebijik macam mama hahaha
    Jom terjah post menarik dari yonna ..Jalan Bukit KukusMy Profile

Comments are closed.