Kerana Piala Dunia Mereka Menjadi Selebriti Popular Di KLIA

Tiba-tiba menjadi selebriti popular di Kuala Lumpur International Airport ( KLIA ) .

Kerana kelibat mereka yang nampak istimewa di KLIA, tiba-tiba diserbu oleh sekumpulan lelaki warga asing.ย ย ย  Bangga dan teruja bila melihat dalam kumpulan kami ramai yang berjersey pasukan bola sepak Piala Dunia Algeria sehingga meminta untuk bergambar. Macam artis popular diserbu peminat. Rupa-rupanya mereka adalah orang Algeria dan seorang darinya pelajar KLIUC dari Tunisia.

Sebenarnya kalau dikumpulkan semua yang mendapat cenderamata jersey dari Algeria ini lebih 12 orang tetapi ada yang terus ke KLIA dari tempat kerja.

pissst….pisstt… salah satu sebab kenapa Algeria tewas perlawanan di Piala Dunia –ย  pemain hebat mereka terkandas di KLIA… he he he:lol:

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. dah popular mengalahkan artis gitew..itu lah namanya tuah badan..

    p/s: anak2 kena sokong team Algeria. klu tak abahnya tak dpt masuk Algeria lagie..
    Jom terjah post menarik dari Nadri ..The Dangers of Using Debit CardMy Profile

  2. ingatkan ayat yang akhir tu betul2…

    rupanya melawak je, ya.
    saya baru tahu Algeria n Mesir tak sebulu…
    Jom terjah post menarik dari klcitizen ..Membayar ufti.My Profile

  3. kak jie, adakah tajuk entri ini sengaja dibiarkan salah ejaan untk menguji penglihatan kami atau memang salah ejaan? ๐Ÿ™‚
    Jom terjah post menarik dari Kancilbiru ..Terima kasih Nuffnang!My Profile

  4. mesti diorang ingat, berbudak tu pelapis import tuk team algeria.hehe
    Jom terjah post menarik dari penyubiru ..Petrosains, Dr M, Meatball , CappuccinoMy Profile

    • masa dia org tegur, Angah ada ckp dia orang asal M’sia bukan Algeria. Budak tu boleh ckp..tau sebab muka mcm org melayu..

      pandai pula Algeria tu wat lawak ๐Ÿ˜†

  5. kalau di Mesir, jangan dipakai baju jersey Algeria!
    boleh membawa maut. serius ni!

    • yup…tahu
      kat tempat kerja suami, dia org berperang baling2 batu segala sampai polis tentera berkawal. Kemudian semua pekerja Mesir di suruh balik.

  6. cukup 1 team nih..

    • jersey yg dibaca balik mmg cukup utk satu team tapi ramai yg tak pakai mlm tu sebab ada yg datang terus dari pejabat…

  7. lol hahahah@!~

  8. “pissstโ€ฆ.pissttโ€ฆ salah satu sebab kenapa Algeria tewas perlawanan di Piala Dunia – pemain hebat mereka terkandas di KLIAโ€ฆ he he he” — de kebenarannya.. hehee.. tak pe cuba lagi 4 tahun lagi ye wahai pemain sekalian.. hehee

  9. salam bertandang
    petang..moga harimu
    ceria dan gembira
    ุฌุฒุงูƒ ุงู„ู„ู‡ู ุฎูŠุฑุงู‹

  10. faymes gak hehe
    Jom terjah post menarik dari ravishingpeacock ..New Updates : Candy CanesMy Profile

  11. hehehe..dapat cenderahati jersy…semangat bola yer..

  12. ๐Ÿ˜‰ hihi… kalau cukup 12 org dah leh buat team da…
    Jom terjah post menarik dari faiza ..interbiu yg waalah….My Profile

  13. wah , mesti bangga sebentar . hehe ๐Ÿ™‚
    famous juga macam kak jie
    Jom terjah post menarik dari farah ..I’ll never gonna be good enough for her .My Profile

  14. wahh femes jap. Hehehe mungkin jarang tengok orang Malaysia pakai jersey Algeria kut ๐Ÿ™‚

    eh kak jie tukar theme..clean & clear ๐Ÿ˜€
    Jom terjah post menarik dari Faizal @ FTN ..World Cup 2010 : Argentina vs South KoreaMy Profile

    • menang jarang, malah tak pernah
      kalau England , Argentina atau Brazil memang ramai ๐Ÿ˜†

      suka minimalist ๐Ÿ˜‰

  15. glamer betul, anak2 ngan mak semuanya glamer…tp takper yg penting original kan
    Jom terjah post menarik dari mijie ..Tutorial pasang feedburner di blog andaMy Profile

  16. TMUkmkd says:

    hahahaha gitu plak ๐Ÿ˜€

    psssttt:~~ tukar theme lagi?
    Jom terjah post menarik dari TMUkmkd ..Warna Untuk Pembaca Buta WarnaMy Profile

  17. yang di sana datang ke sini
    yang di sini pergi ke sana
    yang tinggal di sini sabar menanti
    yang pergi ke sana untuk kembali
    :mrgreen:
    Jom terjah post menarik dari kenari ..~ Pulut Durian ~My Profile

    • Orang tu rasa terubat rindu kampung halaman tgok Jersey …siap dia pegang2 lambang negara yg ada kt jersey tu ๐Ÿ˜†

  18. kalau pakai jersey england mesti tade orang nak tumpang snap kan? ๐Ÿ˜›

  19. cewaaahahhh hehe ๐Ÿ™‚
    Jom terjah post menarik dari KNizam ..Video & Images of Giant Sinkhole in Guatemala City & The Latest Sinkhole at Southern ChinaMy Profile