Kerana Piala Dunia Mereka Menjadi Selebriti Popular Di KLIA

Tiba-tiba menjadi selebriti popular di Kuala Lumpur International Airport ( KLIA ) .

Kerana kelibat mereka yang nampak istimewa di KLIA, tiba-tiba diserbu oleh sekumpulan lelaki warga asing.ย ย ย  Bangga dan teruja bila melihat dalam kumpulan kami ramai yang berjersey pasukan bola sepak Piala Dunia Algeria sehingga meminta untuk bergambar. Macam artis popular diserbu peminat. Rupa-rupanya mereka adalah orang Algeria dan seorang darinya pelajar KLIUC dari Tunisia.

Sebenarnya kalau dikumpulkan semua yang mendapat cenderamata jersey dari Algeria ini lebih 12 orang tetapi ada yang terus ke KLIA dari tempat kerja.

pissst….pisstt… salah satu sebab kenapa Algeria tewas perlawanan di Piala Dunia –ย  pemain hebat mereka terkandas di KLIA… he he he:lol:

35 Replies to “Kerana Piala Dunia Mereka Menjadi Selebriti Popular Di KLIA”

    1. tertinggal N ๐Ÿ˜†

      dah lah entri karangan darjah 5
      markah kena potong lah pula sebab salah eja..hehe ๐Ÿ˜†

      1. apa pulak darjah 5..ni cikgu ni. biasala, cikgu pun kadang2 terlepas pandang…lagi satu..polular tu…

        minta maaf ya kak jie, byk pulak komen sy..bukan apa, kerana ia nampak lg sempurna di mata saya kalau diperbetulkan..hihii..
        Jom terjah post menarik dari Kancilbiru ..Terima kasih Nuffnang!My Profile

    1. masa dia org tegur, Angah ada ckp dia orang asal M’sia bukan Algeria. Budak tu boleh ckp..tau sebab muka mcm org melayu..

      pandai pula Algeria tu wat lawak ๐Ÿ˜†

    1. yup…tahu
      kat tempat kerja suami, dia org berperang baling2 batu segala sampai polis tentera berkawal. Kemudian semua pekerja Mesir di suruh balik.

    1. jersey yg dibaca balik mmg cukup utk satu team tapi ramai yg tak pakai mlm tu sebab ada yg datang terus dari pejabat…

  1. “pissstโ€ฆ.pissttโ€ฆ salah satu sebab kenapa Algeria tewas perlawanan di Piala Dunia – pemain hebat mereka terkandas di KLIAโ€ฆ he he he” — de kebenarannya.. hehee.. tak pe cuba lagi 4 tahun lagi ye wahai pemain sekalian.. hehee

  2. salam bertandang
    petang..moga harimu
    ceria dan gembira
    ุฌุฒุงูƒ ุงู„ู„ู‡ู ุฎูŠุฑุงู‹

    1. menang jarang, malah tak pernah
      kalau England , Argentina atau Brazil memang ramai ๐Ÿ˜†

      suka minimalist ๐Ÿ˜‰

    1. Orang tu rasa terubat rindu kampung halaman tgok Jersey …siap dia pegang2 lambang negara yg ada kt jersey tu ๐Ÿ˜†

Comments are closed.