Mandi Bersama


via webcam – Malaysia 8.00 pm – Algeria 1.00 pm

Malam pun tak kisah nak mandi kalau di Malaysia , berkubang berendam.  Mama letak webcam kat tingkap dapur – Along, Andah dan Intan berendam sambil hai hai dengan abah.  Dulu-dulu kami selalu mandi bersama waktu macam ni –  Abah, mama, Along, Angah dan Intan …. sambil tengok bintang di langit.

Abah kat sana dah hampir musim sejuk – tengok air pun dah gigil :lol:

Published by

angah

Amirul Syafiq - I got an offer to a college It’s 368 kilometers away from home… "If you're confused you're in Fantasy or Reality, Then you're not in Reality"

28 thoughts on “Mandi Bersama”

  1. ingat betul2 mandi bersama…sekali web cam sebagai saksi mandi bersama…
    tajuk tak leh blah..hehehehe

    kak jie mesti rindu kekanda yek?? hehehe

  2. alamak! kita dah komen panjang2 tadi bila hantar, error dan terus ilang pula komennya…
    hmmm
    apa pun , kesimpulannya, seronok je kan, mandi ramai2 satu keluarga… teringin buat begitu, tapi kolam yang ada ni besar.. kongsi ramai2 ngan orang lain.. hehehe…

    lama tak jengah kak kujie.. jgn marah ye.. 🙂
    Jom terjah post menarik dari kella ..Teh Tarik VS Nescafe!My Profile

  3. huuuuuu…. musim sejuk memang gigil la kak jie.. huhuhu… bestnya dapat mandi manda sekeluarga begitu… siap kak jie leh rekod lagi! hehehehe… teringin gak begitu… tapi kolamnya besar.. kongsi ramai2 pula! hehehe
    Jom terjah post menarik dari kella ..Teh Tarik VS Nescafe!My Profile

Comments are closed.