Awak kentot ye…?

Entry ini adalah jawapan kepada entry cik ien mengenai kentot.

1. Tidak jujur – orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

2. Bengong – orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

3. Berwawasan 2020 – orang yang tahu masa yang terbaik untuk kentut.

4. Sengsara – orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.

5. Misterius – orang yang kalau kentut, orang lain tahu.

6. Gugup – orang yang tiba-tiba terkentut bila disergah.

7. Percaya diri sendiri – orang yang melepaskan kentutnya dengan bunyi yang amat lantang.

8. Sadis – orang yang kentut dalam selimut dan terus dikibaskan baunya.

9. Pemalu – orang yang kentut tidak berbunyi tetapi gusar orang lain terbau kentutnya.

10. Startegik – orang yang menyembunyikan bunyi kentutnya dengan ketawa terbahak-bahak agar orang lain tidak dapat mendengar bunyi kentutnya.

11. Bodoh – orang yang kalau abis kentutnya menghirup untuk mencium angin kentutnya.

12. Pelik – orang yang boleh mengeluarkan kentut apabila disuruh.

13. Sombong – orang yang sering mencium kentutnya sendiri dan bercerita akan keharuman kentutnya.

14. Ramah – orang yang tidak kisah mencium kentut orang lain.

15. Tidak suka bergaul – orang yang suka kentut bila berkumpul dengan teman².

16. Akuatik – orang yang gemar kentut didalam air.

17. Atletik – orang kentut sambil mengeluarkan tenaga dalaman.

18. Jujur – orang yang mengaku kalau abis kentut.

19. Pintar – orang yang menghuraikan kandungan bau kentut orang lain.

20. Kelakar – orang yang bila ketawa sambil terkentut.

21. Romantik – orang yang kentut bunyinya mendayu dan berirama merdu ketika sedang berdating.

22. Tidak sihat – orang yang bila batuk dia akan terkentut.

23. Panas baran – orang yang mudah marah bila terbau kentut walaupun kentutnya sendiri.

Jadi Anda Manusia Yang Bercharacter Apakah??? ha ha ha……jawap jangan tak jawap!

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. kentut…pastu cepat-cepat kipas….. ahahahhaah
    Jom terjah post menarik dari zack ..Jerat Cinta Pelabur EmasMy Profile

  2. jahat tau…dtg kentut pastu lari….:P

  3. da lama xkentut. ekekee, larikk

  4. ien ha ha ha..kita dlm katogari JUJUR juga ni..sbb mengaku !!!!

    arin eleee….entah² gelak guling² tu sampai terkentut..kentut…:p

    combi lari piching tak irama tu combi..ha ha ha…time dating kentut pun wangi ye :p

    OD Salam OD, amboiiii….byk tul characters dia… kena ikut keadaan ye…

    yg no 20 tu yg kelakar giler..ngehh..ngehhh..

    amei ha ha ha..mcm xpert sgt tu amei…mcm yg no 19 – Pintar – orang yang menghuraikan kandungan bau kentut orang lain.

  5. kentot yg berbunyi, tak berbau; kentot yg senyap, OMG…bau telur masin!!!

  6. © Oshun/EM Muhammad/Nadia Emarele Muhammad says:

    Salam Kujie…
    OD kan, banyakkkk sangat karakter. Jadi, ni OD senaraikan:
    1. Tidak jujur – orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.
    (anney selalu kena)

    8. Sadis – orang yang kentut dalam selimut dan terus dikibaskan baunya. (anney gak kena. Kibas ke arah dia… ngeh)

    9. Pemalu – orang yang kentut tidak berbunyi tetapi gusar orang lain terbau kentutnya.(gegegegege pastu sempat kibas lagi… ngeh)

    20. Kelakar – orang yang bila ketawa sambil terkentut.(ni memang sahih OD…) Huhu…
    Amacam? orait tak?

  7. echah_syed says:

    aku sah yg romantik tu..aku copps yg tue..sape2 jgn ambek ekk.. 😀

  8. Hahahhahahahhahahahhahah…awal2 pagik ( 12.20am- sunday ) baca entry kak jie nih dah buat saya guling2 tahan gelak?terkentut?tidak buat masa ini..hehehhehehe…

  9. 6. ORG GUGUP – orang yg tiba-tiba terkentut bile disergah. <-- ni sayee ni sayee hahahahah!!!