Awak kentot ye…?

Entry ini adalah jawapan kepada entry cik ien mengenai kentot.

1. Tidak jujur – orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

2. Bengong – orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

3. Berwawasan 2020 – orang yang tahu masa yang terbaik untuk kentut.

4. Sengsara – orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.

5. Misterius – orang yang kalau kentut, orang lain tahu.

6. Gugup – orang yang tiba-tiba terkentut bila disergah.

7. Percaya diri sendiri – orang yang melepaskan kentutnya dengan bunyi yang amat lantang.

8. Sadis – orang yang kentut dalam selimut dan terus dikibaskan baunya.

9. Pemalu – orang yang kentut tidak berbunyi tetapi gusar orang lain terbau kentutnya.

10. Startegik – orang yang menyembunyikan bunyi kentutnya dengan ketawa terbahak-bahak agar orang lain tidak dapat mendengar bunyi kentutnya.

11. Bodoh – orang yang kalau abis kentutnya menghirup untuk mencium angin kentutnya.

12. Pelik – orang yang boleh mengeluarkan kentut apabila disuruh.

13. Sombong – orang yang sering mencium kentutnya sendiri dan bercerita akan keharuman kentutnya.

14. Ramah – orang yang tidak kisah mencium kentut orang lain.

15. Tidak suka bergaul – orang yang suka kentut bila berkumpul dengan teman².

16. Akuatik – orang yang gemar kentut didalam air.

17. Atletik – orang kentut sambil mengeluarkan tenaga dalaman.

18. Jujur – orang yang mengaku kalau abis kentut.

19. Pintar – orang yang menghuraikan kandungan bau kentut orang lain.

20. Kelakar – orang yang bila ketawa sambil terkentut.

21. Romantik – orang yang kentut bunyinya mendayu dan berirama merdu ketika sedang berdating.

22. Tidak sihat – orang yang bila batuk dia akan terkentut.

23. Panas baran – orang yang mudah marah bila terbau kentut walaupun kentutnya sendiri.

Jadi Anda Manusia Yang Bercharacter Apakah??? ha ha ha……jawap jangan tak jawap!

9 Replies to “Awak kentot ye…?”

  1. ien ha ha ha..kita dlm katogari JUJUR juga ni..sbb mengaku !!!!

    arin eleee….entah² gelak guling² tu sampai terkentut..kentut…:p

    combi lari piching tak irama tu combi..ha ha ha…time dating kentut pun wangi ye :p

    OD Salam OD, amboiiii….byk tul characters dia… kena ikut keadaan ye…

    yg no 20 tu yg kelakar giler..ngehh..ngehhh..

    amei ha ha ha..mcm xpert sgt tu amei…mcm yg no 19 – Pintar – orang yang menghuraikan kandungan bau kentut orang lain.

  2. Salam Kujie…
    OD kan, banyakkkk sangat karakter. Jadi, ni OD senaraikan:
    1. Tidak jujur – orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.
    (anney selalu kena)

    8. Sadis – orang yang kentut dalam selimut dan terus dikibaskan baunya. (anney gak kena. Kibas ke arah dia… ngeh)

    9. Pemalu – orang yang kentut tidak berbunyi tetapi gusar orang lain terbau kentutnya.(gegegegege pastu sempat kibas lagi… ngeh)

    20. Kelakar – orang yang bila ketawa sambil terkentut.(ni memang sahih OD…) Huhu…
    Amacam? orait tak?

  3. Hahahhahahahhahahahhahah…awal2 pagik ( 12.20am- sunday ) baca entry kak jie nih dah buat saya guling2 tahan gelak?terkentut?tidak buat masa ini..hehehhehehe…

Comments are closed.