Izin Ku Pergi

All good things must come to an end

I will miss my place here…… !

sinaran mata cerita segalanya
duka lara terpendam memori semalam
tinggal segala cinta tiada kembalinya
abadi kasih kita kau bawa bersama
mimpi indah mekar saat cinta bersemi
sedetik asmara syurga selamanya

pergilah rinduku hilangkan dirimu
tak sanggup menanggung derita di kalbuku
pergilah sayangku bermula semula
semangat cintaku membara kerana dia
tiada niatku

tersemat jiwa setia bersamanya
cinta murni berdua beribu tahunnya
mimpi indah mekar saat cinta bersemi
sedetik asmara syurga selamanya

pergilah rinduku hilangkan dirimu
tak sanggup menanggung derita di kalbuku
pergilah sayangku bermula semula
semangat cintaku membara kerana dia
tiada niatku

ohh pergilah sayangku bermula semula
semangat cintaku membara kerana dia
tiada niatku

maafkan daku duhai kasih
izinkan ku pergi

  1. Singgah blog Ujang tadi dah feeling segala,,datang blog K.Jie, naik sebak layan si Kaier ni..

    Pearl

  2. err .. sebenar nya ingin menyatakan … mata pak cik agak silau dengan komen2 org yg tak bernama ini. mengaper tak bernama? mengapa? mengapa?

  3. Salam Kak Jie

    Jangan lah buat kejutan kejutan begini,
    Cukuplah pB sorang jer yang buat minggu lepas ….

    jangan lah berhenti,
    umah ni tempat pB singgah hari hari , tau ….

  4. kak jie..
    nie ade maksud tersirat ke..ke kak jie just nk gie holiday je…jgn wat teka-teki teka tekuk camnie kak jie..waaaaa…

  5. kak kujie.. erkk.. tak paham la.. ape yg tersirat dari entry ni.. jgn la wat suspen.. kang kene heart attack kang sapa susah.. muahaha

  6. Mama..

    bersama laut cHinA selataN bersAma lagu..lihat di malaya betapa aku lihat bintangmu bersinar…

    dari jauh bersama lagu bersama laut china selatan…daku menyusun bintang dilangit itu untuk daku melihat ia bersinar dimalam hari..

    dikala kau mengajarku erti janganlah terus berlari..

    bersama laut china selatan berbagai bahasa aku pelajari
    tapi kasih sayang tetap satu bahasanya…

    adakala daku berputus asa
    untuk kelangit itu..
    apatah lagi menyusun kenangan yang berselerakan..tapi rumah mu tempat ku berteduh…

    andai hilang lagi…teratakku ini
    aku juga kan pergi bersama lagu bersama laut china selatanku..

    tapi kita harus tahu…
    setiap perjalanan itu ada destinasinya dan akhirnya..

    bersama laut china selatan
    aku khabarkan hatiku yang gembira
    buat dirimu
    bersama laut china selatan
    aku hadiahkan laguku
    mengiringi hidupmu..yang mendatang..

    bintang mu tak ku letak kan sebaris di angkasa..
    tapi bintangmu aku semat dihati
    bersama lagu….laguku

    Romeowilldie

  7. What’s the meaning of this?
    where are you going now mama?
    =)
    mama nak gi ner
    cuti2 agi ekk
    take care