Jikaku Tak Bangun Esok Pagi

Jikaku tak bangun esok pagi- OST Cicakman

jika ku tak bangun esok pagi,
sayangku kau jagalah diri,
sentiasa ingatkan hati,
dirimu amat ku cintai.

andainya dihimpit kesusahan,
sujud dan mohon pada tuhan,
agar diberikan bimbingan,
meniti hidup bersendirian.

bila terasa sejuk,
pejamkan mata,
bayangkan dalam dakapanku,
bila terasa rindu,
pejamkan mata,
kita bersua dalam lena.

kalau ada yang sudi mengganti,
sayang lepaskanlah ku pergi,
kerana insan yang seistimewamu,
berhak untuk dicinta dalam hidup.

sayang tiada apa yang kekal di dalam dunia ini,
namun yang pasti,
walaupun ku tiada nanti,
cintaku akan kekal abadi.

ku berharap kau tak akan lupa,
mengirimkan bekalan doa,
kita jumpa lagi di sana nanti,
jika ku tak bangun esok pagi

Jie ~ Saya akan berada di luar daerah sehingga Ahad…sehingga bertemu lagi..dan nikmatilah lagu ini untuk semua. Saya seorang yang optimis dah percaya setiap yang berlaku ada sebabnya.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. mak aih..lamanye cuti.
    x bgn2 lagi ke?

  2. Red Mummy says:

    le..x bangun2 lagi ke?

    dah bape pagi ni kak oi

  3. aria ayumi says:

    mama xblk lg ke…. ye… stp yg berlaku ade sbb dan musababnye… rmi yg terlupa dgn hakikat tu… diya pun kekadang camtu gak… baguslah klw mama lebih optimistik… penting utk motivasi diri…

  4. Noushy Syah says:

    emmm it seems like you’re down…but I like your last words..be optimistic and positive that things happen for some reasons.Have a gr8 w/end kak jie..

  5. i got this song from my buddy kt uk.so touching.huh

    happy weekend!

  6. IndahSakura says:

    Salam Kak Jie,

    Nampak seperti sedih saja.
    Ingatlah walau apa sekalipun yang menyentap kita, itu adalah ujian dariNya untuk melihat ketabahan kita.

    Suka dan duka lumrah kehidupan yang silih berganti. Tapi yang tak tahannya terlalu banyak derita dari bahagia.

    Moga kita semua tabah. Selamat berhujung minggu.

  7. Equilibrium says:

    oooooo….kakjie nak bercanda ek…semlm kakjie tlh memprovoke saye ngan ketam 8 rase, peh tu ari ni akak nak cite hal laut lak kan…mentang2 saya x dek laut kat sini…uhhh…sedeh.

    akak jgn luper g kemaman ek, mkn satar n otak2…kat blkg masjid kemaman tu..giler besh!!!! Selamat bercanda ek kak…jgn bercanda atas belakang penyu sdh…Have a nice weekend. Saya nak trskan novel nasik lomak saya.

    pstt..pstt..kak, cane nak curik gambo dlm blog kakred?saya x leh wat rite klik, akak ckp kat saya ek…muahahhaa…

    saya pon nak jadik penyamon tarbus!

    muah.
    salam

  8. erk..kena bagi link utk download sekali la….he he..dah le tak faham cakap vietnam tu…BTW..thanks..jaga diri tau…nk packing…nak bercanda di Telok Chempedak..nak mandi Air Terjun Sg Pancing.

  9. Anonymous says:

    Và Như Thế Ta Đã Yêu Nhau

    Sáng tác: Nguyễn Hữu Đức
    Hòa âm: Vĩnh Tâm

    Mỗi lần em khóc anh đến bên thật hiền lành
    Mỗi lần em hát anh đến bên cười ân yếm
    Và anh đã đến khi trong em đầy nước mắt
    Anh đã cho em niềm tin
    Mỗi lần như thế em thấy anh thật tuyệt vời
    Mỗi lần như thế em thấy tim mình xao xuyến
    Và em đã đến khi trong anh còn e ấp
    Em đã trao anh tình yêu

    Và như thế ta đã yêu nhau
    Một tình yêu thật bền lâu
    Và như thế em đã theo anh
    Đi tìm nơi đầy hạnh phúc
    Ở nơi đó em sẽ bên anh
    Dù gian khó ta vẫn bên nhau
    Ta sẽ mãi yêu nhau đến muôn đời
    Và như thế ta đã yêu nhau
    Một tình yêu thật bền lâu
    Và như thế em đã theo anh
    Đi tìm nơi đầy hạnh phúc
    Ở nơi đó em sẽ bên anh
    Dù gian khó ta vẫn bên nhau
    Tình yêu sẽ theo ta đến muôn đời

    singer : Ho Quynh Huong

    ini hadiah lagu dari saya ‘Oemor

  10. Did u relize the strength ur words gave me?

    Kita lama tak berYM, berchatting atau bermsg di MsgBox..tetapi awak seseorang yang paling memahami mama… Sejak semalam sesuatu yang berat memang berlaku…dan terus terang betul2 menyentap hati..dah mama tidak berminat untuk menulis mempertahankan diri.

    Seseorang yang membuat pilihan untuk pergi dengan meninggalkan kata-kata luka….tetapi mama seorang yang optimis tetap memandang setiap yang berlaku itu ada sebabnya.

  11. Anonymous says:

    Mamajie..
    sedih lak bila dengar lagu nie..apa pun mama kau tetap dihatiku..kalau mama nak tahu..mama buat juga blog yang baru bagi anak mama yang ini ‘O untuk berteduh..walaupun blog mama yang terdahulu hilang..tak seperti seseorang..dia berlari…tapi tak ingin dijejaki blognya…mama jika kengkadang amat terasa bila orang amat bencikan kita walaupun bayang sekali dihadirkan apatah lagi nama…yang amat ngeri untuk mereka ingati..’O berlari namun mama dekat dihati..tapi seseorang berada hampir tapi hatinya jauh mengingatkan..

Trackbacks

  1. Aussie online casinos…

    Top 10 online Aussie casinos….

  2. […] Bila terasa sejuk, pejamkan mata, Bayangkan dalam dakapanku, Bila terasa rindu, pejamkan mata, Kita bersua dalam lena. ~ Jikaku tak bangun esok pagi- OST Cicakman […]