140208

OD membebel merujuk kepada entri Heart Full Of Love

Kawan…
Aku sob sob bila baca entri mu
Bukan aku nak ajak kau sob sob sama
Tapi, kot ler kau boleh tolong belikan tisu paper
Masa kau nak datang temankan aku yang tengah sob sob ini
Kawan…
Datangmu ke rumahku dengan lori ikan
Buat sob sob ku bertambah kuat
Bukan sahaja aku terharu dengan semangatmu
Sehingga sanggup mencuri lori apek itu
Tapi, sebab aku baru jek basuh kain
Dan kau parkingkan lori ikan tu betul-betul kat sebelah ampaian… penat aku, tau dak kawan…
Kawan…
Seandainya aku kau anggap sahabat
Maka, kecil tapak tangan, langit yang dipenuhi bintang berkerdipan aku tadahkan
Ketulusan hatimu dapat aku baca
Melalui tulisanmu dan tulisanmu (gegegegegeg)
Maka kawan, pintu hatiku terbuka luas
Untuk menyambut kedatangan seorang sahabat
Yang akan aku kasihi sehingga ke akhir hayat.


I don’t need valentine’s day to make me feel special b’coz u’re made me special in so many ways everyday…

Muaaahhhh!!!

8 Replies to “140208”

  1. atiesya

    bunga ros mmg sentiasa memikat..bila tgok tu…terus terasa teruja..rasa hepi je kan…
    itulah rahsia kehebatan bunga ros atau mawar.

    so’od

    he he he….mmg adik beradik tu..od dgn so’od… so & od!!

  2. saya suka giler red rose dan sewaktu dengannya..kalau boleh nak buat kebun bunga ros kat rumah..tp nak buat macam mana duk numpang rumah org hihihhi…

Comments are closed.