Bintang Comel

iza di bangi

Rancangan tak terduga. Kebetulan hari ini sampai Bangi, sms dan telefon si Bintang Comel tak berjawap. Ingat ke ketiduran petang minggu. Puas merayau tiap kaki persegi Komplek PKNS baru dapat balasan sms.

Temujanji di D’ limau Nipis. Bertemu buat pertama kalinya. Hangatnya pelukan dalam dingin bumi Bangi disirami hujan.

*******************************************
Berita terkini kisah percintaan Akhil Hayy dan Waheeda telah mencapai acara kemuncak!

Akhil Hayy dan Waheeda sah menjadi suami isteri.  Apa pun kisah dan gossip mereka sebelum ini, itu dunia artis…tak heran langsung.

Selamat Pengantin Baru Akhir Hayy dan WaheedaSemoga Allah memberkati kamu dan melimpahkan berkat kepada kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikkan

Akhil Hayy nikah Waheedah kredit gambar : mstar

– saya suka gambar ini…owh….comelnya pengantin baru ini!

p/s – saya masih di Bangi. Mungkin akan ‘bercuti’ sepanjang minggu ini…bukan pergi honeymoon ye….saya ni pengantin klasik dah!

40 Replies to “Bintang Comel”

  1. akhirnya tamat semua spekulasi…

    kalau dlu begini ayat akhil: ‘ ya dia memang isteri saya tetapi cuma didalam rancangan cafe akhil hayy sahaja..

    sekarang,

    ya,dia memang isteri saya yang sah,bukan setakat didalam rancangan sahaja…

    huhuhu
    .-= MyDailyBlog.Info´s last blog ..Analisis dan Analisis ! =-.

  2. salam kak..x terkejut pun dgn berita tu..sume pun dah agak kan???
    pengantin klasik tu la yg lagi bernilai kak..haha
    .-= ommy firuz´s last blog ..^__+ jalan² cari H1N1 =-.

      1. @Kujie,

        apa nak diherankan cepat dah lambat.. huhuhu.. pecutan dan pancutan pun berbeza tahap laju nyer..

        ada org boleh tahan2 .. tapi ada yg tak..

        lagipun soal jodoh, ajal dan maut tidak dapat disangkal walau dicepatkan dan dilambatkan seminit.. apa nak diherankan!..
        .-= maza´s last blog ..Selamat Tinggal Kawan! =-.

    1. @samdaddycool, kebetulan ada kat kawasan jajahan dia..kena contactlah..masuk area org kan..kira mcm lawatan hormat tumah tok penghulu..hehehe

        1. @samdaddycool, amboi tetiba jer saya naik pangkat yer..huhu pasni kalau pi Bangi kena ligan (kejar) ngan YB situ 😆

      1. @Kujie,
        gedik pun gedik ler. .. dah suami isteri sah!

        yg ada tu lagi teruk tahap bangsat.. dah la tak bernikah.. terhegeh2 sana, terhegeh2 sini tu lagi gedik tahap birah.. harus dikutuk dan disebat bontotnyer.. huhuhu

        psst: malam karang nak buat kat bini lah..huhuhu.. agak2 nyer kena tendang dari katil tak? hmm?!
        .-= maza´s last blog ..Selamat Tinggal Kawan! =-.

  3. mcm ku kenal aje bintang comel tu….
    kita pernah bertemu ker???????????????

    hehehe…

    patut la k.ina tunggu kat S.P tak muncul2 sangkut kat sana yer!
    .-= kuina´s last blog ..Yang Penting Kerjasama! =-.

    1. @kuina, Dulu jumpa si adik, semalam jumpak si kakak… lengkap sudah pertemuan dengan kootoo (Ku2). Lenkali jumpa Kak Ina lagi, sebab nak claim nasi ayam cemara hihihi 😀

      1. @iza~de~bintang, hampir terlupa nasi ayam cemara tu… bulan posa 2tup kot!
        .-= kuina´s last blog ..Kenapa Aku Berblog =-.

  4. Selamat pengantin baru untuk Akhil hayy dan Waheeda…semoga kekal sepanjang hayat…
    .-= Shaffik´s last blog ..Arsenal Mengganas Di Awal Musim. =-.

    1. @Shaffik, Doakan yg baik utk mereka yg mendirikan masjid…tak pperlu nak fikir apa2…itu adalah ketentuan Allah, hanya Dia saja yg mengtahuinya..kan..

  5. Selamat Pengantin baru buat Akhil.. yang hilang berganti.. Moga jodoh kali ini berkekalan.. semuanya adalah ketentuan tuhan..

    1. @nuaeman, betul tu..tanpa izin dan rahmatnya..majlis dan perancangan kita tak mungkin berlaku…ada hikmat atas kesemua yang berlaku…hanya dia Maha Mengetahui

  6. Tadi terbaca kisah pertemuan Kujie dengan iza di blog si Bintang Comel itu…
    Hmm….ingatkan menghadiri majlis konvo di UKM.
    Selamat bercuti……
    .-= Kak Long´s last blog ..Ops Kantoi =-.

    1. @Kak Long, kalau pesta konvo, tak sanggup la kak long nk pergi……….jem gilerrrrr..semlm tgok masa kita nak pergi stesen komuter UKM tu…berkilometer tu..boleh mimpi 2-3 episode :p

    1. @Noys, awak manusia mulia…saya juga hipokrik…hanya tulis hal yang baik2 je..hal2 yg busuk yang masam..sy tak tulis pun kat blog…huhuhuu..ini pengakuan sejujurnya.

  7. Sudah t`tulis jodoh Ust.Akil & Waheeda.
    Semoga jodoh mereka b`panjangan. Amin
    .-= Zymazara´s last blog ..Perubahan Je, Bukan Perpindahan (Sticky Mode n3) =-.

    1. @tekkaus, awak tu makan pc, tidur pc ye… eh…saya pun ada orang sms tanya kesahihan berita…erk..mcm saya pula wartawan

      1. @Kujie, errrmmmm macam mane nak cakap eh?
        kawin? herm…. kekadang kusut gak! 😥
        .-= Kreuger´s last blog ..Movie Trailer: PAPADOM – Nantikan kemunculannya… =-.

Comments are closed.