Bintang Comel

iza di bangi

Rancangan tak terduga. Kebetulan hari ini sampai Bangi, sms dan telefon si Bintang Comel tak berjawap. Ingat ke ketiduran petang minggu. Puas merayau tiap kaki persegi Komplek PKNS baru dapat balasan sms.

Temujanji di D’ limau Nipis. Bertemu buat pertama kalinya. Hangatnya pelukan dalam dingin bumi Bangi disirami hujan.

*******************************************
Berita terkini kisah percintaan Akhil Hayy dan Waheeda telah mencapai acara kemuncak!

Akhil Hayy dan Waheeda sah menjadi suami isteri.  Apa pun kisah dan gossip mereka sebelum ini, itu dunia artis…tak heran langsung.

Selamat Pengantin Baru Akhir Hayy dan WaheedaSemoga Allah memberkati kamu dan melimpahkan berkat kepada kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikkan

Akhil Hayy nikah Waheedah kredit gambar : mstar

– saya suka gambar ini…owh….comelnya pengantin baru ini!

p/s – saya masih di Bangi. Mungkin akan ‘bercuti’ sepanjang minggu ini…bukan pergi honeymoon ye….saya ni pengantin klasik dah!

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. akhirnya tamat semua spekulasi…

    kalau dlu begini ayat akhil: ‘ ya dia memang isteri saya tetapi cuma didalam rancangan cafe akhil hayy sahaja..

    sekarang,

    ya,dia memang isteri saya yang sah,bukan setakat didalam rancangan sahaja…

    huhuhu
    .-= MyDailyBlog.Info´s last blog ..Analisis dan Analisis ! =-.

  2. try la merayau kompleks pkns shah alam…
    kite merayau carik baju raya….
    pun byk pilihan kat sini…

    gambar pengantin baru tu mcm ramai yg meluat…entah laa..jeles kut…
    .-= chekguBH´s last blog ..Berbusana Melayu & Berkopitiam… =-.

  3. @Zymazara, kita merancang bagai nak rak pun..tanpa izinNya…tak mungkin terjadi..mcm tu lah soal jodoh.

  4. ommy firuz says:

    salam kak..x terkejut pun dgn berita tu..sume pun dah agak kan???
    pengantin klasik tu la yg lagi bernilai kak..haha
    .-= ommy firuz´s last blog ..^__+ jalan² cari H1N1 =-.

    • @ommy firuz, orang cuma terkejut…cepat sgt..tapi lelaki tak perlukan edah…hehehe…

      • @Kujie,

        apa nak diherankan cepat dah lambat.. huhuhu.. pecutan dan pancutan pun berbeza tahap laju nyer..

        ada org boleh tahan2 .. tapi ada yg tak..

        lagipun soal jodoh, ajal dan maut tidak dapat disangkal walau dicepatkan dan dilambatkan seminit.. apa nak diherankan!..
        .-= maza´s last blog ..Selamat Tinggal Kawan! =-.

  5. selamat bercuti dan selamat berpuasa Ramadhan
    .-= AyKay´s last blog ..Ramadhan kali ini (2)… =-.

  6. .. blogger bintang Comel jumpa blogger Kujie2 …. apa projek ni??? Apa-apa pun tahniah buat Akhil dan Waheeda, semogaa kekal ke akhir hayat.
    .-= samdaddycool´s last blog ..Agi Idup, Agi Ngelaban =-.

  7. wah! akhil dah kawen dgn waheeda akhirnya.. tahniah ler.. baru ku tahu secara rasmi gitew.. hehehe

    comel wahidah tu weii. tapi skrg dah bini worang.. aderkk
    .-= maza´s last blog ..Selamat Tinggal Kawan! =-.

    • @maza, xcited tu ….mcm gedik2 pengantin baru..haha..engko faham le..pernah aksi mcm tu gak dulu..hahaha

      • @Kujie,
        gedik pun gedik ler. .. dah suami isteri sah!

        yg ada tu lagi teruk tahap bangsat.. dah la tak bernikah.. terhegeh2 sana, terhegeh2 sini tu lagi gedik tahap birah.. harus dikutuk dan disebat bontotnyer.. huhuhu

        psst: malam karang nak buat kat bini lah..huhuhu.. agak2 nyer kena tendang dari katil tak? hmm?!
        .-= maza´s last blog ..Selamat Tinggal Kawan! =-.

  8. mcm ku kenal aje bintang comel tu….
    kita pernah bertemu ker???????????????

    hehehe…

    patut la k.ina tunggu kat S.P tak muncul2 sangkut kat sana yer!
    .-= kuina´s last blog ..Yang Penting Kerjasama! =-.

    • iza~de~bintang says:

      @kuina, Dulu jumpa si adik, semalam jumpak si kakak… lengkap sudah pertemuan dengan kootoo (Ku2). Lenkali jumpa Kak Ina lagi, sebab nak claim nasi ayam cemara hihihi 😀

      • @iza~de~bintang, hampir terlupa nasi ayam cemara tu… bulan posa 2tup kot!
        .-= kuina´s last blog ..Kenapa Aku Berblog =-.

  9. honeymoon lagi pun takpe… 😆
    .-= Lan Bingka´s last blog ..Saya tetap setia =-.

  10. waaa.. bila lah aku kawen.. ehehehe
    .-= Jard´s last blog ..Aku Bukan Kaki Wayang…. =-.

  11. Selamat pengantin baru untuk Akhil hayy dan Waheeda…semoga kekal sepanjang hayat…
    .-= Shaffik´s last blog ..Arsenal Mengganas Di Awal Musim. =-.

    • @Shaffik, Doakan yg baik utk mereka yg mendirikan masjid…tak pperlu nak fikir apa2…itu adalah ketentuan Allah, hanya Dia saja yg mengtahuinya..kan..

  12. Pengantin klasik selalunya lebih romantik :mrgreen:
    .-= kruel74´s last blog ..I sold off my wife best ever gift =-.

  13. aku masih bigung lagi..member aku dulu kata dia jadi saksi pernikahan mereka berdua ni…bigung betul lah….
    .-= denaihati´s last blog ..Contest Weblog Popular 1Malaysia =-.

  14. Selamat Pengantin baru buat Akhil.. yang hilang berganti.. Moga jodoh kali ini berkekalan.. semuanya adalah ketentuan tuhan..

    • @nuaeman, betul tu..tanpa izin dan rahmatnya..majlis dan perancangan kita tak mungkin berlaku…ada hikmat atas kesemua yang berlaku…hanya dia Maha Mengetahui

  15. Tadi terbaca kisah pertemuan Kujie dengan iza di blog si Bintang Comel itu…
    Hmm….ingatkan menghadiri majlis konvo di UKM.
    Selamat bercuti……
    .-= Kak Long´s last blog ..Ops Kantoi =-.

    • @Kak Long, kalau pesta konvo, tak sanggup la kak long nk pergi……….jem gilerrrrr..semlm tgok masa kita nak pergi stesen komuter UKM tu…berkilometer tu..boleh mimpi 2-3 episode :p

  16. Sy benci manusia hipokrit. Artis bukan alasan.

    • @Noys, awak manusia mulia…saya juga hipokrik…hanya tulis hal yang baik2 je..hal2 yg busuk yang masam..sy tak tulis pun kat blog…huhuhuu..ini pengakuan sejujurnya.

  17. Sudah t`tulis jodoh Ust.Akil & Waheeda.
    Semoga jodoh mereka b`panjangan. Amin
    .-= Zymazara´s last blog ..Perubahan Je, Bukan Perpindahan (Sticky Mode n3) =-.

  18. yay! Saya pengkomen pertama! Apa Khabar kak! 😉

    Tadi ada juga menonton cerita perkahwinan kar TV3 antara Akhil Hayy dan Waheeda! 😀 Selamat Pengantin baru.
    .-= tekkaus´s last blog ..So You Have 45,678 Friends! Uh Huh? =-.

    • @tekkaus, awak tu makan pc, tidur pc ye… eh…saya pun ada orang sms tanya kesahihan berita…erk..mcm saya pula wartawan

      • @Kujie, errrmmmm macam mane nak cakap eh?
        kawin? herm…. kekadang kusut gak! 😥
        .-= Kreuger´s last blog ..Movie Trailer: PAPADOM – Nantikan kemunculannya… =-.