Dunia mengecut atau kita mengembang?

@kak jie, GB sekolah tuh nama Puan Zalinah Zubir ke? erk..

@arin, yup…jiran kak jie , kak jie pernah menulis ttg dia di [sini]

@Kujie, Laaa…kecik dunia..Zalinah Zubir tuh mak sedara arin..adik pada mama arin..laa..lenkali gie umah dia, leh la serang umah kak jie…:)

rumahku syurgaku

Arin, kalau datang mesti lalu tepi rumah Kak Jie atau kalau nak mengelak kena lalu depan rumah kakak ipar Kak Jie.

Nak kena letak pondok tol bila Arin nak lalu nanti… he he he

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. aik! buat pakatan lak nie.. wooo

    tak pe, tak pe, nanti den poie dgn Tie raya ni kek rumah ekau… tunggu jo lah kek sinun yo! 😳 😳 😳

    huhuhuu

  2. kecilnya dunia… 🙂

    kembang dan kuncup tu ok lagi… jgn rendang… tehehehe… semua pun nampak penuh. er…

    apa zana melalut ek?? hahahah!
    .-= Zana´s last blog .. =-.

    • @Zana, heheh…zana
      nnt dtg dgn arin ye…bawa si kecik2 tu..kita berendam

      zana, kita kembang kuncup kembang kuncup ade juga hasil yg keluar 😆

  3. oooo…rumah dia kat situ ya?
    Tok!Tok!Tok! Kujie ada kat rumah? Kawan datang ni….
    .-= Kak Long´s last blog ..Coffee or tea? =-.

    • @Kak Long, kak long dtg dah lewat malam……….sy kena tidur awal…atas nasihat doktor… 😆

      erk..mlm tadi mlm jumaat..takut kliwon keranda terbang tu…so tidur awal 😆

  4. Ooo…… dah ada peta, senanglah nak serbu nanti, ekekeke……….
    .-= Tie´s last blog ..Kerja oh kerja =-.

  5. Mengembang dan mengecut pastu luluhhawa :mrgreen:

    p/s: Macam terlepas jer nak jadi tukang komen yang terpilih tuu :mrgreen:

    p/s: Iza kembang sebab sempat mengadap SultanBrunei yg merasmikan majlis ni.. ada gambar iza ngan dia tapi dari tepi so nampak wajah Iza yang tembam :mrgreen:

    p/s: Kak Jie, tak dapat pon menu limau nipis tu…

    Fiuh banyaknya p/s tu :mrgreen: Internet tak ok, bila ada peluang buh semua p/s
    .-= iza´s last blog ..Jejak Kaki Di Darussalam… =-.

    • @iza, selalunya tak kecut2….hehehehe 😆

      masih ada masa iza…skrg ni pun dlm 24300+ je…sempat lagi awk blk dr Brunei 😆

      p/s – lepas sms kat airport tu, kak jie hntr mms . sedap oooo lepak kat D’limau nipis tuuuu

      p/s – dah tgok dah gambar iza dgn sultan..erk..anak sultan pn ade 😆 bertuahnya…….bukan senang nak bercakap dgn sultan.. Brunei pula tu

  6. wah bahaya juga ni. boleh kembang kecut pulak. ha3.

    klu ramai-ramai ujudkan komuniti blogger rasmi bolehlah serang umah kak jie time raya. ha3.
    .-= megat´s last blog ..ChurpChurp Dan Twitter, Semakin Mendapat Perhatian! =-.

    • @megat, perempuan selalu kembang kencup megat….. lelaki je kembang tak kecut2…hehehe 😆

      bila raya….adat org melayu sentiasa terbuka menerima tetamu 😆

  7. dunia ini kecik aje!!!

    betul kan kak Jie.. 🙂
    .-= Neeza´s last blog ..Sober.. 🙁 =-.

  8. joegrimjow says:

    tapi org semakin membesar
    hehe
    .-= joegrimjow´s last blog ..Umar Bin Khattab =-.

  9. kutaksempurna says:

    dunia ini sederhana kecil…

    mungkin rumah sy selang dua lorong je dr rumah kak jie… kan.. kan .. kan..

    hikhikhik

  10. Saya rasa kita, umat manusia yang mengembang! 😳

  11. mrozaidi says:

    dunia sekarang memang mengecut, manusia semakin banyak, air semakin banyak akibat pemanasan dunia sekarang ni.. memang mengecut..
    .-= mrozaidi´s last blog ..Candid di Bukit Bintang =-.

  12. Kat mana kecut, kat mana kembang tu? Mungkin ada time kecut n ada time kembang

  13. Hahahha..raya tahun nih kene serang gak le umah kak jie alang-alang dah ke umah Mak Teh arin tu..takleh ngelat sbb dah ader pondok tol..kihkihkih…

  14. dunia masih sama tapi daratan semakin mengecut kerana pencairan ais kutub utara dan selatan dan hakisan pantai…..kenapa tak percaya ke???

  15. 😈 kalau dunia mengecut, abislah..jie, x cukup ruang dah..hehehe..kita yg mengembang kot..tp sbb tu jugak ruang pun makin penuh kan? hehe…

    psst! jie, jun x d kenai sape2 kat area umah jie tp leh x lalu kat situ, singgah minum2 k? ekeke
    .-= jun´s last blog ..Blueberry cheese tart =-.