Ziarah Ks

Msjbox Ziarah saudara Kassim Selamat (KS) atau LagendaButa yang juga merupakan warga OKU telah selamat disempurnakan pada petang Ahad 23/03/2008 . Syukur Alhamdulillah . Antara tetamu yang sudi menyepahkan memeriahkan mahligai KS adalah :

1) ShaiBakal penulis
2) Junaidix
3) Carneyz
4) Sheda
5) Ako
6) UncleJ
7) Kujie
8) NorZ– Penulis novel / chef selebriti
9) Deri
10) Kiki
11) Lilyhaslina – penulis novel Alaf21


Nak ikuti kisah dan cerita…. kejap lagi ye..saya sibuk sikit pagi ni…sesiapa yang tak dapat tengok album gambar kat Tv Plasma di atas ini, silalah jangan malu² dan segan klik kat sini – Fotopages Kunadzri

Dalam perjalanan balik, saya lalu depan Angkasapuri. Selepas kita gembira bersuka suki teringatlah pula pada kawan kita yang berkerja hari minggu… saya singgah jumpa Penerbit RTM Yang Popular itu….. En.Budin. Saja singgah nak bagi terbakar kalori hati dia bila saya bagitahu kemeriahan perut kita semua dengan menu yang yummm…yummmm…

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. mz – apa yg canggih..tv plasma tu free je…:p

  2. amboi .. canggih manggih betui page nih skrg!

  3. mama ranggie – lain kali insya allah….rumah dia sentiasa melimpah ruah dgn rezeki kawan2..sy pun dah 2 kali ke sana

    am saya pun byk programe dia org tak dpt ikut sebab selalunya hari ahad…hari tu utk family…

    dulu am selalu join kan..

    Rio – Belum ada jodohlah tu Rio..kita cuma merancang….mcm sy jumpa selebriti tu, bukan rancang pun..tiba² terpandang bangunan di atas bukit itu…he he he

    kalau sy rancang nk singgah, mesti saya tapau apa yg patut utk dia…pulut kuning & rendang ayam ..ke

    tu namanya tak de rezeki

    Neeza – tak semestinya neeza..duma dianjurkan oleh Msgbox Junaidix.

    Ini kali kedua sy pergi rumah KS, dulu dengan geng TeraTAK Santai

    bila ada jodoh , kita jumpa

    ziana – mengeratkan…

    biasalah…. persahabatan kena ada tolak ansur kedua belah pihak, tak boleh satu pihak saja nak menang…kalau mcm tu…mmg tak lamaalah…:p

    azisazahar– yelah…derang mmg glemer…:p

    kakjie gelama :p

    ks – a’aha..nk ckp sesat tu tak juga…sebab jalan tu pun sampai..tapi entah ikut jalan pusing2 mana2 tatau…

  4. K@ssim Sel@m@t says:

    Jie tima kasih di atas segalanya, wah satu selangor jie pusing2 yer…serendah-sepang-semenyih..kalah F1 nii (^_^)

  5. azisazahar says:

    patut la bz yer…jumpa org glemer2 yer…hehe

  6. syok nye sume bekumpul..
    mengeratkan silaturahim kan kak jie?
    bukan memutus kan..
    🙂

  7. Neeza Shahril says:

    Kak Jie, ini untuk yang guna Msgbox Junaidix tu je ke? Kalau tak guna yang tu, takleh join ye.. tapi, kalau boleh pun, takkan neeza boleh join pun.. hehehe.. anyway, seronok kan pergi gathering ni… :))

  8. Anonymous says:

    Jie, Dok berangan sakan saya last2 keciciran.Pukui lima kursus baru habih kat PD.Ingat lepaih tu nak pecut pada sore yg masih tersisa…..Tapi terubat juga bila tengok footpages Bro Deri…..Rio.

  9. Dah lama Am tak ikut msjbox aktiviti, agak sibuk dan selalu bertindih dgn perancangan Am, tak apa suatu hari mesti Am aktif semula di msjbox aktiviti

  10. mama ranggie says:

    kesian mama,x dpt ikut!

  11. sebol -kakjie cuma p litar hantar abg dgn angah..lepas tu kakjie tak tgok race walau kakjie ade tiket….issshhhh..rasa2 mcm nk tepon SIC suruh dia postpone minggu depan.

    kasihlatifah – ada byk lagi gambaQ..tu baru dari satu tuan..kamera flash sana sini..mcm artis :p

    angriani – kalau hari minggu selalu kakjie tak dpt ikut sbb masa tu je abg ade kt rumah..tp minggu ni dia p litar..sekali la kita org keluar rumah…hehehehe

    Moderator TS tu ramai..kiki, mika, yonna, kailan, rei – yg ni blogger .

    Kakjie makcik cleaner je kat situ :p

    sesekali jadi makcik kantin :p

    muadz – ciannya dia..server slow ke?

    tak pa..klik je kat fotopages Deri, kat situ ade bnyk lagi gambo

  12. ita – mmg best part makan2 tu..:p

    nepmesuff – kakjie tak sempat makan cupkek tu..huwaaahhh….dia dtg lewat sgt..tangki dah penuh.

    myheart – tak sempatlahhhh…malu nk capai depan derang…hahahaha

    nnt kakjie claim lain kali ye ;p

    cendawanintim– oppppsss…album pula yg dia nk..

  13. muadzlife says:

    saya x dapat negok gambo…
    pintu kakjie asik katup je, bukak sikit je katup..huhuhuhuuu..

    seronoknya dapat berkumpul…

    ok take care ..

  14. aNgRiAni says:

    Kak Jie…bestnyer aktiviti hujung minggu kak jie…uhuk…uhuk..uhuk..jelez nie…nak nanes tgk cup cakes tueee…hehehehehe…

    p/s: bz lagi ker kak jie? nak tanya nie…hehehehehehe…Forum Teratak Santai tue moderatornyer kak jie ker?…

  15. kasihlatifah78 says:

    amboi kak jie..meriahnya gambaq2 tu… yumm.yummm…

  16. eh

    bendera pas kat f1sepang tu bukan kakjie yg pasang?
    f1

  17. cendawanintim says:

    K. Jie,

    Sungguh kagum ngan album ziarah itewwwwwwwww….

  18. hehe….akak dapat tak rase kapkek sy itew????

  19. neomesuff says:

    awww…sungguhsuka lihat gambar2 itu…everyone is so cheerful…
    cupcake teramat delicious

  20. wah nmpk sdp la kek tuh…ziarah ye..bgs la krg nih