31 Replies to “Boss… saya H1N1”

  1. hehe…mmg senang nak ponteng kuliah skang nie… demam je dah kena kuarantin satu minggu (diri sendiri yg terdemam). Aisehh nak kena bagi lecturer surat cuti sakit lagi… leceh betul…

    kan tak seronok bila demam tak kena masa. tapi ada gak faedah kena kuarantin 🙂

    tapi kesian kat budak2 yg kaki merayap menderita dia orang bila kena kuarantin 🙂
    .-= fahmi´s last blog ..Membina Bangsa Yang Kreatif =-.

  2. hahahaha,boleh amalkan ni.

    Bawak sleeping bag kemana mana 😛
    .-= blowie´s last blog ..Puasa dah dekat wei! =-.

  3. sekarang kalau batuk atau bersin sikit orang sekeliling akan cepat2 tutup muka.. bos sendiri mungkin ada yang takut bila nak habaq mai kita ni demam /batuk/selsema.. cepat cepat suruh balik jee.. huhu
    .-= nuaeman´s last blog ..Ku Cari Damai… =-.

    1. @nuaeman, semlm pergi Bangi ( kawasan orang-orang Melayu ) 95% tidak memakai penutup mulut dan hidung…sedih juga sebab kes kematian yang banyak melibatkan orang-orang kita……kenapa ye?

      orang2 kita hanya menyerah tanpa berusaha?

  4. @Kujie,
    Orang sekarang dah terlalu pandai. Dengan kecanggihan telefon 3G pun masih ramai yang boleh menipu. Sekarang ni kan dah ramai yang boleh jadi ‘anak wayang’.
    .-= Kak Long´s last blog ..Ops Kantoi =-.

  5. Huh iza pakai telipon cokia ja, takleh lah buat 3G. Tp kalau iza buat alasan camtu, bos akan kata “hang pi makan bla bla bla bla, duk depan mata pun takmo makan, pastu bagi alasan sakit”… dia pharmacist, takleh kelentong lebih-lebih :mrgreen:

  6. adeh sakit perut. siap tengok dengan anak-anak dan orang umah. ha3.

    nasib baik saya tak pakai 3G. susah juga klu teknologi 3G dah digunakan menyeluruh ha3.

    nak bohong sunat orang umah pun tak leh ha3

  7. iklan yang best,
    kenapa kita tak jumpa iklan mcam ni kat negara kita eh?
    tak da yang nak buat atau kurang kreatif
    .-= azwan´s last blog ..Fantasy Premier League Buat Kaki Bola =-.

  8. perghh seram lak bila baca pasal H1N1 ni..silent killer..tapi macam yang kebanyakan alim ulama berpendapat ini adalah satu wabak yang diturunkan ALLAH untuk mengkucar-kacirkan umat manusia yang terlalu byk menderhaka kepadaNYA.
    moga2 kita semua dilindungi.
    .-= pjan´s last blog ..H1N1 Menggila dan orang gila. =-.

  9. Pingback: negaraku.net
  10. Pingback: pligg.com

Comments are closed.