Boss… saya H1N1

When  the  boss is  calling….

Sekarang ni mudah nak dapatkan MC, batuk-batuk dengan selesema depan doktor, mesti dia suruh kuarantin kat rumah.

Tapi jangan merayau…..kan dah kantoi!

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. hehe…mmg senang nak ponteng kuliah skang nie… demam je dah kena kuarantin satu minggu (diri sendiri yg terdemam). Aisehh nak kena bagi lecturer surat cuti sakit lagi… leceh betul…

    kan tak seronok bila demam tak kena masa. tapi ada gak faedah kena kuarantin 🙂

    tapi kesian kat budak2 yg kaki merayap menderita dia orang bila kena kuarantin 🙂
    .-= fahmi´s last blog ..Membina Bangsa Yang Kreatif =-.

  2. hahahaha,boleh amalkan ni.

    Bawak sleeping bag kemana mana 😛
    .-= blowie´s last blog ..Puasa dah dekat wei! =-.

  3. sekarang kalau batuk atau bersin sikit orang sekeliling akan cepat2 tutup muka.. bos sendiri mungkin ada yang takut bila nak habaq mai kita ni demam /batuk/selsema.. cepat cepat suruh balik jee.. huhu
    .-= nuaeman´s last blog ..Ku Cari Damai… =-.

    • @nuaeman, semlm pergi Bangi ( kawasan orang-orang Melayu ) 95% tidak memakai penutup mulut dan hidung…sedih juga sebab kes kematian yang banyak melibatkan orang-orang kita……kenapa ye?

      orang2 kita hanya menyerah tanpa berusaha?

  4. @Kujie,
    Orang sekarang dah terlalu pandai. Dengan kecanggihan telefon 3G pun masih ramai yang boleh menipu. Sekarang ni kan dah ramai yang boleh jadi ‘anak wayang’.
    .-= Kak Long´s last blog ..Ops Kantoi =-.

  5. iza~de~bintang says:

    Huh iza pakai telipon cokia ja, takleh lah buat 3G. Tp kalau iza buat alasan camtu, bos akan kata “hang pi makan bla bla bla bla, duk depan mata pun takmo makan, pastu bagi alasan sakit”… dia pharmacist, takleh kelentong lebih-lebih :mrgreen:

  6. adeh sakit perut. siap tengok dengan anak-anak dan orang umah. ha3.

    nasib baik saya tak pakai 3G. susah juga klu teknologi 3G dah digunakan menyeluruh ha3.

    nak bohong sunat orang umah pun tak leh ha3

  7. iklan yang best,
    kenapa kita tak jumpa iklan mcam ni kat negara kita eh?
    tak da yang nak buat atau kurang kreatif
    .-= azwan´s last blog ..Fantasy Premier League Buat Kaki Bola =-.

  8. haha…
    jauhnye nk pi carik katil…
    tu mcm bangun tido, bukan mcm saket…
    huhu
    .-= chekguBH´s last blog ..Lagu Tema Hari Kebangsaan ke-52 – 1 Malaysia =-.

  9. tak baik tau tipu bos… dosa…

  10. @is, sempat nak selerak2 kan rambut tu…huk..huk…hukk..batuk2

  11. hehe video ni mamat ni mengambil peluang dalam kesempitan..

    bahaya sekarang ni nak kuar2 saja2
    .-= is´s last blog ..sapa2 yang nak membeli =-.

  12. boleh menanganugerah mamat ni.. jadi pelakon terhandal.. H1N1 semakin menular. Tahap jangkitan semakin tinggi. Apa yang kita boleh buat, berdoa dan buat lankah-langkah pencegahan.
    .-= samdaddycool´s last blog ..Agi Idup, Agi Ngelaban =-.

  13. yayar kan! Mengapa nak merayau-rayau? Ambik kau! :mrgreen:
    .-= tekkaus´s last blog ..Facebookers Can Help Humankind =-.

  14. Haritzer Dot Com says:

    H1N1 bahaya tu!
    .-= Haritzer Dot Com´s last blog ..Johan Tilawah Al-Quran 2009 =-.

  15. Jangan sesekali TAKUT dengan H1N1 tapi takutlah ALLAH dan usaha supaya kita terhindar dari BALA Allah….
    .-= denaihati´s last blog ..Contest Weblog Popular 1Malaysia =-.

  16. wakakkakakaka… 😆 😆
    .-= mrs azmi´s last blog ..apela nasib =-.

  17. perghh seram lak bila baca pasal H1N1 ni..silent killer..tapi macam yang kebanyakan alim ulama berpendapat ini adalah satu wabak yang diturunkan ALLAH untuk mengkucar-kacirkan umat manusia yang terlalu byk menderhaka kepadaNYA.
    moga2 kita semua dilindungi.
    .-= pjan´s last blog ..H1N1 Menggila dan orang gila. =-.

  18. haha.. tergelak besar tgk vid neh.. main tipu bos neh.. aish2..
    .-= beliamuda´s last blog ..Perkongsian di hari Jumaat =-.

Trackbacks

  1. negaraku.net says:

    Boss… saya H1N1 | Hidup Biar Sedap…

    Sekarang ni mudah nak dapatkan MC, batuk-batuk dengan selesema depan doktor, mesti dia suruh kuarantin kat rumah.
    Tapi jangan merayau…..kan dah kantoi!…

  2. pligg.com says:

    Boss… saya H1N1 | Hidup Biar Sedap…

    Sekarang ni mudah nak dapatkan MC, batuk-batuk dengan selesema depan doktor, mesti dia suruh kuarantin kat rumah.
    Tapi jangan merayau…..kan dah kantoi!…