Tengok Chelsea

Tengah berpraktikal dengan seduk dan kuali , anak saudara saya telefon..

” Mak Uda, pergi tengok bola tak malam ni?”

” tatau lah, call Pak Uda. Tapi mgkin tak kot , esok anakยฒ sekolah”

Ikut hati memang saya nak tengok The Blues kendalian Felipe Scolari kat Stadium Shah Alam malam ini tapi anakยฒ perlu tidur pukul 10 malam.

Lagi pun mahainya tiket… RM 50

Chelseafc.com

EDIT : Keputusan perlawanan Malaysia dan Chelsea – 0-2

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. tiket yang tinggal VIP. Semua kat umah ni pun melangu, cari kat TV takde satu chanel pun siarkan. Best ooo, kalau dok tengok dalam Stadium, hujan basuh kuyup pun takpe. Best dengar sorakan.

  2. melepas la kalu camtuh K. Jie…next time la kan..

  3. Hi,
    Thanks for stopping by at my blog , Most of your blog’s content isn’t English I can’t really understand it !! LIke wow that’s a really big blog Roll can yo add me up too?!

  4. aku tgk tv jek live from stadium huhuhu.. ๐Ÿ˜ฅ

    Kujie ~ kalo ade live kt tv..tapi tak pergi pun tak de la rasa terkilan sgt…

  5. ada juga hati kak Jie nak tengok kan. kalau neeza, bab bola ni, neeza rela simpan duit makan durian.. huhuuuu.. nak duriannnnn… ๐Ÿ˜›

    Kujie ~ anak2 menakan tu dah tau…mak uda derang ni kaki bola, sebab tu call tanya..hehehehe

  6. bole mkn mcd rm50 hengget tu.. tp skali seumo hidup dpt tgk dorang life kan.. :mrgreen:

    Kujie ~ itulah pasai..tapi kalau kami anak beranak…..lesap gak rm 200 plus tol plus petrol..
    ishhhh………. kena buat pilihan mana keperluan mana keutamaan ๐Ÿ˜ก

  7. tak der org sponsor ker?

    Kujie ~ mak su leh sponser? ๐Ÿ˜›

  8. mudin001 says:

    Kalu Arsenal mari, ambo gi tengok! ๐Ÿ˜€

    Kujie ~Arsenal pun ok gak….tapi 1st pasukan mesti Liverpool ๐Ÿ˜†