Alim Kucing

image

Lawak je tengok Stokin dan Tuxedo ni… saya jemur ikan masin siap bertutup takut lesap, dia orang berdua tu boleh selamber baring macam guard.

Ini alim-alim kucing ke atau memang betul-betul nak ‘menjaga’ . Mula-mula dia cium dia hidu, kemudian dua-dua lepak bersantai depan tudung saji yang ada ikan macam tak teringin pun nak usik.

Macam tak boleh nak harap saja ni….siap buat muka comel tunjuk baik .

sent from my GT-i9300

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

21 thoughts on “Alim Kucing”

    1. lepas 15 minit mcm dua… dua2 bangun dan gerak.

      kucing ni tak pernah disentuh atau dibelai…kucing yg dok luar rumah dan kami bagu makan.

  1. Biasalah tuh kak Jie. Bukan boleh dipercayai sangat.

    Dikawasan perumahan saya setiap kali keluar bekerja saya akan terserempak seeokor kucing Persian yang akan berdiri didepan pintu pagar rumah jiran. Seolah-olah menjadi jaga pula melihatkannya.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Yea dapat Ferrari Model LEGO ShellMy Profile

Comments are closed.