Alim Kucing

image

Lawak je tengok Stokin dan Tuxedo ni… saya jemur ikan masin siap bertutup takut lesap, dia orang berdua tu boleh selamber baring macam guard.

Ini alim-alim kucing ke atau memang betul-betul nak ‘menjaga’ . Mula-mula dia cium dia hidu, kemudian dua-dua lepak bersantai depan tudung saji yang ada ikan macam tak teringin pun nak usik.

Macam tak boleh nak harap saja ni….siap buat muka comel tunjuk baik .

sent from my GT-i9300

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. hati2 ikannya bisa di santap sama kucing2 ini 🙂
    Jom terjah post menarik dari Jefry ..Jasa Sedot WC Jakarta Utara Telp. 021-9466-8989 | Sedot WC Jakarta DepokMy Profile

  2. Agak seram juga kalau warna bulunya hitam ni..
    Jom terjah post menarik dari Ramzi ..Cara Membuat Artikel Terkait / Related Posts Dengan Script GambarMy Profile

  3. kucing tengah bersantai ke tu..
    Jom terjah post menarik dari donnyien ..Artis undangan?My Profile

  4. kena berjaga-jaga. patut double tudung saji tuu..
    Jom terjah post menarik dari ohcikgu ..2012 – TahunKu yang kacakMy Profile

  5. tak minat ikan masin la tu..hehe…
    Jom terjah post menarik dari Mama I.A ..3 Blog Pilihan TerbaikMy Profile

  6. cuba jgn tunggu mesti kucing dah angkat tudung saji
    Jom terjah post menarik dari hairulafiz ..3 Blog Pilihan TerbaikMy Profile

    • mmg tak tunggu… dari dlm rumah tengok dua ekir ni lepak mcm gini tepi tudung saji tu… cepat2 keluar ambil gambar…

  7. Mungkin tunggu tudung di buka dan di offer hidangan kot?
    Jom terjah post menarik dari Dulu Lain Sekarang Lain ..Tempoh Percubaan Dan Pengesahan Dalam JawatanMy Profile

    • lepas 15 minit mcm dua… dua2 bangun dan gerak.

      kucing ni tak pernah disentuh atau dibelai…kucing yg dok luar rumah dan kami bagu makan.

  8. pantang lepa sikit jap g hilang la ikan masin tu..hahaha
    Jom terjah post menarik dari hafizrahim ..COTY2U 2012 : Kereta Sultan JohorMy Profile

  9. har3… jemur ikan kering ekkk..
    bodyguard lapar tuh kak jie..
    Jom terjah post menarik dari nurmisnan ..10 kebaikan minum susuMy Profile

  10. ada potensi cerah nak ngap tu :p
    Jom terjah post menarik dari ciknor ..T2J #3 : RepairMy Profile

  11. Biasalah tuh kak Jie. Bukan boleh dipercayai sangat.

    Dikawasan perumahan saya setiap kali keluar bekerja saya akan terserempak seeokor kucing Persian yang akan berdiri didepan pintu pagar rumah jiran. Seolah-olah menjadi jaga pula melihatkannya.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Yea dapat Ferrari Model LEGO ShellMy Profile

  12. hihi… comel je jadi pak gad
    Jom terjah post menarik dari Vivie ..HappinessMy Profile

  13. Salam,

    Jaga-jaga kakjie sat lagi kucing alim tu terkam hahahahaa, tapi memang comel lah duk pandang je 😀
    Jom terjah post menarik dari yanmie ..Grand Ihtifal Little Caliphs Bandar Puteri Klang Di Hotel GoldcourseMy Profile

  14. hebat kucing nie…pandai tuan dye latih jadi jaga

  15. Bahaya nih… boleh bekerjasama membuka tudung saji, kucing-kucing nih~ huhu~
    Jom terjah post menarik dari Akuro San ..Jawatan Kosong Malindo AirMy Profile

    • dua2 ekor tu bkn lepak sekejap je…tapi lama. siap bergolek2 dpn tu. kita tg risau takut diusiknya ikan tgh berjemur.

  16. niza noordin says:

    hahaha…cute!