Bukan Musang

mozilla firefox
Kucing yang baru muncul di rumah kami. Mula-mula tengok macam tikus bila dia  berlari menyorok di tepi dinding.

Kemudian  tengahari tadi saya berpeluang melihat muka si kucing buat pertama kali.  Bukan senang nak mendekali kucing yang tidak pernah berada berdekatan manusia.

Terus teringat kisah seseorang yang muka macam musang – baca di sini – Muka Macam Musang.

 

Kujie –  Secerah cahaya memberi terang, seperti garam memberi rasa – Selamat Hari Guru!

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. cantik juga kucingnya mirip sekali dengan musang 🙂
    Jom terjah post menarik dari Jefry ..Pengertian dan Jenis Limbah Padat, Cair, Gas dari Industri Serta Rumah TanggaMy Profile

  2. Warna bulunya cantik sekali tapi memang mirip ya dengan musang
    Ini jenis kucing apa ya Kak Jie ??
    Jom terjah post menarik dari Rina ..How To Send Out Mass Emails With PHP ScriptMy Profile

  3. bila dah besaq bakal jadi ‘abg long kawasan’ ni huhu..
    Jom terjah post menarik dari aimannajmy ..Blog kena hacked lagiMy Profile

  4. comeinya…warna dia cantik….hehe
    Jom terjah post menarik dari Muhammad Faiz ..5 Keys to Raise Good KidsMy Profile

  5. lain dr kebiasaan.. ada lg ke ke kucing ni kat umah akak?
    Jom terjah post menarik dari cikcloudy ..Isteri Mati Di Pijak, Di Tikam SuamiMy Profile

  6. Ala tomey tomey..cian dia.. tak bela ke? Hehe.. nampak macam takut2 je dgn org tu..
    Jom terjah post menarik dari Bidadari ..Cara Berkenalan Mengikut IslamMy Profile

  7. Bagi nama foxcy ~

    Sebutan foksi … heheheee
    Jom terjah post menarik dari Zqah ..Resepi Roti Jala Tanpa SantanMy Profile

  8. Musang berbulu kucing kot..haha..
    Jom terjah post menarik dari Hairul Azni ..Dua Perkara Paling Mahal Untuk Kita Dapat Dari Peniaga Di MalaysiaMy Profile

  9. assalamualaikum…

    kucing muka musang… kan comey ^_^
    Jom terjah post menarik dari Khairil Mazri ..Jutawan Kemekkan Kereta Maserati MiliknyaMy Profile

  10. Comelnya baka kucing siam. Macam tuan remah lepak atas karpet. 🙂
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Acer Aspire P3 Convertible Ultrabook™ ke TabletMy Profile

  11. nampak macam pelik jer….
    Jom terjah post menarik dari sukma ..SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN KEMASUKAN KE IPTAMy Profile

  12. cantik & comel.

  13. haah macam musanglah, warna pun agak sama
    Jom terjah post menarik dari hafiz ..Cara untuk mudah hamilMy Profile

  14. ini kucing berharga 3000 RM ni..ahaks
    Jom terjah post menarik dari kueh ..Blook edisi keduaMy Profile

  15. nampak serupa tapi bukan dia.. hehe
    Jom terjah post menarik dari BeritaKaki ..Anuar Zain Mohon Maaf Pada Safiq RahimMy Profile

  16. A’ah la.. dah macam musang rupa kucing ni.
    Jom terjah post menarik dari Hazmin Hamudin ..Selamat Hari Guru 2013My Profile

  17. Bagi kucing ni nama Firefox..
    Jom terjah post menarik dari Anarm ..Komisyen Affiliate eQurban.comMy Profile

  18. Macam musang pun ada, macam serigala pun ada. Letak la nama rakun pun cun apa.
    Jom terjah post menarik dari Cikgu Hairul ..Hakikat Hari Guru Yang Perlu Semua Orang Tahu.My Profile

  19. Apa nama kucing baru nih?
    Jom terjah post menarik dari titan ..Tanya gua 3 soalan.My Profile