32 Replies to “Geramnya…….. Geramnya”

  1. tak makan ke? berani ke nak bertahun?

    takut dia tak makan tapi dikuis kuis, tergolek2 kura2 tu…arwah juga nanti. Kura2 tu bukan jenis yang kita nampak kat kampung, menyorok tak nampak kepala…kura2 ni lagi dipegang lagi dikeluarkan kepala tinggi…kena kuku si kucing tu…adeih

    tak nak bayangkan….. πŸ˜†
    Jom terjah post menarik dari Kujie ..Motivasi Pilihan Pagi JumaatMy Profile

  2. itulah… mula2 tengok kak jie tgh bersiap2 nak keluar…ternampak Adik Stokin dok mengintai dengan penuh minat….tapi sibuk sgt..Kak Jie keluar

    Balik2 je tengok penutup bekas dah berusik, suspen sekejap

    Kira anak2 kura2 tu cukup…lega πŸ˜†
    Jom terjah post menarik dari Kujie ..Mama, Along Yang Buat….My Profile

Comments are closed.