Kami Bercuti Sebulan

baca kucing bercuti

Zaman ada anak kecil pun tak perlu packing macam ni… hilhil

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Seronok la kucing ni semua ya.

    Kelengkapan semua lengkap. Bertuah makhluk Allah, kucing ni ada penjaga yang sangat sweet.

    Best hidup korang ya kucing comey! 🙂

  2. kucing -kucing tu pun dah hafal kot kelengkap dorang..hahaha
    Jom terjah post menarik dari blogger lelaki ..Vitamin Shaklee Bagus Untuk KesihatanMy Profile

  3. Meriahnya kelengkapan kucing…
    Jom terjah post menarik dari Dieyna ..Kepentingan Vitamin EMy Profile

  4. Pernah merasa usung kucing2 balik kampung. mengalahkan jaga anak sendiri.hahaha
    Jom terjah post menarik dari Hafiz Rahim ..Top 10 Affiliate KlikjerMy Profile

  5. Bertuah kucing-kucing Kak Jie, dapat tuan prihatin.
    Jom terjah post menarik dari Malaysia Tercinta ..Vitamin Shaklee Bagus Untuk KesihatanMy Profile

  6. Sedapnya hidup boleh cuti sebulan dengan kucing. Aman ja..hehe
    Jom terjah post menarik dari Syahril Hafiz ..Mencari Data Internet Unlimited? Pelan YES Unlimited FIZ Adalah PenyelesaiannyaMy Profile

  7. selamat bercuti kakjie.. =)
    Jom terjah post menarik dari MamaBard ..Suami Geleng Kepala Bila Isteri Gila BerblogMy Profile

  8. wah..lengkap serba serbinya…selamat bercuti kakjie ^_^
    Jom terjah post menarik dari Oja Samid ..Promosi Vitamin E & Vitamin C Shaklee Terhebat 2014 Jangan Lepaskannya!My Profile

  9. siap ubat demam…ubat batuk bagai.. 🙂
    Jom terjah post menarik dari dinsblog ..Tarikh Penangguhan Urusniaga ASB & ASN 2014My Profile

  10. Hahaha cute betul bercuti bawa kucing. Harus masuk news ni!
    Jom terjah post menarik dari Siti travelog ..Giveaway dari NASA Florida, USAMy Profile

  11. hehehe.. cukup kelengkapan untuk mereka.. selamat bercuti kak..~!
    Jom terjah post menarik dari kesoma.rai ..Bagaimana orang cina berjaya dalam AmwayMy Profile

  12. kami ni pun kalau balik raya kereta penuh dengan barang furkids… mak pak punya beg baju seketul je…
    Jom terjah post menarik dari mrs azmi ..Kecik dalam kenangan ~July 2013 – Jan 2014~My Profile