Memperkenalkan Secara Rasmi : Mummy Julie

kucing beranak

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. amboiii3…comeynye mummy julie….

  2. Ingin sekali memelihara kuicng tapi masih belum bisa mengursunya, apalagi untuk awal-awal harus membuang kotorannya.
    Jom terjah post menarik dari farouq ..Beras HitamMy Profile

  3. Dah jadi mak pun Julie…
    Jom terjah post menarik dari JunAina ..Lieya FM Biru KuningMy Profile

  4. tengah berpantang la sekarang ni ye?

    hehe
    Jom terjah post menarik dari cikgu naman ..Membaca Kisah Bario dan SkylabMy Profile

  5. Makin sibuklah dengan menjaga anak kucing.

  6. saya ada hati nak bela kucing tetapi takut xda masa nak menjaganya
    Jom terjah post menarik dari Juan ..Buku Ebook Panduan Lengkap Haji dan UmrahMy Profile

  7. Eh. Macam baru juga dia ada tanda tanda pregnant tu hari. Tiba-tiba dah ada baby pula. Cepat pula kucing beranak. Kalau anak kucing selalunya minum susu ja la tu dan tidur banyak. Tak sangka pula lepas berjoli sakan dan lewat balik tempoh hari akan jadi begini. Jahat betul jantan penyebab ni.Patut jantan tu bertanggungjawab.
    Jom terjah post menarik dari Bungkilan ..Why you should marry a teacherMy Profile