Noor Jannah Kucing kaki 3

Noor Jannah sekarang. Selepas 2 bulan jalani pembedahan pemotongan kaki, si kucing kaki 3 ni dah membesar dengan jayanya.

Noor Jannah Kucing kaki 3

Noor Jannah – makin montel. Kaki 3 tak menghalang dia untuk bergerak aktif melakukan semua aktiviti biasa

Kucing kaki 3 – Sebeanrnya kucing kaki 3 tak pernah pun terfikir kucing sepatutnya berkaki 4 ! ┬áMereka mudah menyesuaikan diri dengan persekitaran kehidupan dan membesar sihat seperti kucing biasa,

Doakan Noor membesar sihat dan gembira

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Polisi: Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap komen yang ditinggalkan oleh para pembaca. Setiap komen pembaca adalah tanggungjawab mereka. Sila komen dengan menggunakan bahasa yang sopan dan ejaan yang boleh difahami

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. tetap gembira walaupun kini berkaki tiga.
    Jom terjah post menarik dari Aziana ..Penyusuan Minggu Pertama Kelahiran : 4 Tips Penting Membuatkan Anda Lebih GembiraMy Profile

  2. informasi seputar malang karen banget buka di malangspot[dot]com

  3. Assalamualaikum Kak Kujie.
    .
    Maznee ingat lagi masa mula mula akak share pasal kucing ni
    .
    Masa tu kecik lagi
    .
    Dah besar sekarang ya. Jadi kucing ni kaki 3 pun masih ceri lagi
    .
    Syukur dan tak rasa rendah diri dengan kekurangan diri
    .
    Kalaulah kita manusia pun macam tu
    Jom terjah post menarik dari Mazni Azmi ..Vivix Shaklee Harga & Review Terbaik 2017My Profile

  4. Comel je nama dia noor jannah.
    Jom terjah post menarik dari kauthar mohd ..kepentingan berkeluargaMy Profile

  5. Assalamualaikum puan kujie. Kucing tetap istimewa walaupon berkaki tiga kan. Teringat baru ni jumpa kucing kaki tiga. Terencut encut. Kesian sangat. Keluar kereta nak ambik tros lari. Sampai sekarang sedih bila teringat kat kucing tu.

  6. Lucunya noor janah, tapi kasian kakinya buat jalan. sehat selalu noor

  7. Teringat kisah kakimotong yang kucing dua kaki kena potong dek org yg zalim :'(

  8. Alahai comelnya noor jannah. Semoga noor jannah ni ceria sentiasa macam kat gambar. Teringin sangat nak bela kucing <3
    Jom terjah post menarik dari dedauncomel.com ..Selamat Tinggal H12-Media…My Profile

  9. moga noor terus sihat dan gembira dalam jagaan sis
    Jom terjah post menarik dari iedanoor ..Info Sihat : 10 Diet Pemakanan untuk Anti Penuaan AndaMy Profile

  10. Sungguh sempurna Dia menciptakan..masih sehat dan kuat..Bersyukur banget kita yang tetap utuh..makasih kak infonya..Bemanfaat banget..

  11. Comel abis lah kucing ni, nak berikan ke saye nak pelihara dengan bagus nih

  12. kucing Comel… mcm mane boleh jd mcm tu yek?
    Jom terjah post menarik dari Wan Syahida ..Membina Generasi Al-FatehMy Profile

    • masa jumpa kaki dia dah cedera…kemudian doktor potong pendek sebab kaki yang berjuntai tu makin sakit bila terseret kat lantai

  13. comel la kucing nie
    Jom terjah post menarik dari lokmanamirul ..Komisen Affiliate Klikjer Februari 2017My Profile

  14. Duh, kasian kali kucingnya

  15. Hidung merah dan telinga bersih tanda kesihatan kucing sehat.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Pakej unlimited Webemobile banyak syiokMy Profile

Titipkan Sebaris Kata, Bukti Kehadiranmu:

CommentLuv badge