Noor Jannah Kucing kaki 3

Noor Jannah sekarang. Selepas 2 bulan jalani pembedahan pemotongan kaki, si kucing kaki 3 ni dah membesar dengan jayanya.

Noor Jannah Kucing kaki 3

Noor Jannah – makin montel. Kaki 3 tak menghalang dia untuk bergerak aktif melakukan semua aktiviti biasa

Kucing kaki 3 – Sebeanrnya kucing kaki 3 tak pernah pun terfikir kucing sepatutnya berkaki 4 !  Mereka mudah menyesuaikan diri dengan persekitaran kehidupan dan membesar sihat seperti kucing biasa,

Doakan Noor membesar sihat dan gembira

21 Replies to “Noor Jannah Kucing kaki 3”

  1. anak saya pun pernah rawat kucing luka parah di kaki, tp ada pemiliknya, mula2 ingatkan kaki patah, tp rupa2nya luka yg dalam sampai nampak tulang, Alhamduliiah dah sembuh

  2. Assalamualaikum Kak Kujie.
    .
    Maznee ingat lagi masa mula mula akak share pasal kucing ni
    .
    Masa tu kecik lagi
    .
    Dah besar sekarang ya. Jadi kucing ni kaki 3 pun masih ceri lagi
    .
    Syukur dan tak rasa rendah diri dengan kekurangan diri
    .
    Kalaulah kita manusia pun macam tu
    Jom terjah post menarik dari Mazni Azmi ..Vivix Shaklee Harga & Review Terbaik 2017My Profile

  3. Assalamualaikum puan kujie. Kucing tetap istimewa walaupon berkaki tiga kan. Teringat baru ni jumpa kucing kaki tiga. Terencut encut. Kesian sangat. Keluar kereta nak ambik tros lari. Sampai sekarang sedih bila teringat kat kucing tu.

    1. masa jumpa kaki dia dah cedera…kemudian doktor potong pendek sebab kaki yang berjuntai tu makin sakit bila terseret kat lantai

Comments are closed.