The Last Kiss Goodbye

RIP

 

  • R.I.P Camo Orenovich Remie ( 7/3/2014 – 3/11/2014 )
  • Seharian hilang, puas mencari.  Esok paginya terjumpa Camo sejuk kejung di tepi kolam kat taman halaman rumah.
  • Julie mencium anaknya buat kali terakhir.  Alice masih menguis-nguis ekor Camo untuk diajak bermain.
  • Saya menangis dan tolong jangan cakap ” kucing aje pun……”
About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Tak sangka kucing pun ada paru2 berair ye.. Tumpang sedih atas kehilangan si comel ni
    Jom terjah post menarik dari Mama Olin ..Rahsia MUDAH untuk awet muda terbongkar !!!My Profile

  2. Ya Allah, sedihnya.

    HerMmm, nak buat macam mana dah ajal kucing tu.

    Kalau saya pun sedih jugak kalau anak kucing comel.
    Jom terjah post menarik dari Asyraf Asri ..Kerjaya Customer Service di KLIAMy Profile

  3. Comey sangat kucing ni
    Jom terjah post menarik dari idah gdah ..7 makanan dan minuman yang perlu di jauhi oleh ibu mengandungMy Profile

  4. Sedihnyaaa….memang sangat menyayat hati huhu

  5. Alamak… sedih dan pilu terasa… kucing haiwan paling rapat dgn kita manusia …
    Jom terjah post menarik dari puteraduyong ..KETAHUI JENIS VITAMIN SERTA FUNGSINYAMy Profile

  6. Semoga tabah hati kak
    Jom terjah post menarik dari HAFIY HAZMI ..Promosi PeroduaMy Profile

  7. tengok tajuk entri ni, terus teringat lagu lama – last kiss by pearl jam..
    Jom terjah post menarik dari Amir ..Pay-Per-Lead Malaysia: Buat side income tanpa jual produkMy Profile

  8. R.I.P Camo Orenovich Remie.. :((
    Jom terjah post menarik dari lydzar ..Atasi Masalah Badan Berbau Kalau Nak Lulus Interview KerjaMy Profile

  9. Memang patut sedih Kak Jie, sebab bela dari dari kecik kan.
    Jom terjah post menarik dari Saya Ensem ..Surah Al’ Alaq سورة العلقMy Profile

  10. Takkan sapa kata Gitu Kak jie..dah itu yang kita sayang …huhu
    Jom terjah post menarik dari emalinmohd ..Mengapa Anak Saya Keras Kepala?My Profile

  11. sedihnya kak..
    Jom terjah post menarik dari Raihanah Ahmad ..Suplemen Yang Terbaik Untuk Kanak-kanak Autism dan ADHDMy Profile

  12. Baru ku tahu kucing pun ada masalah kesihatan paru paru berair.

    Bukan di sebabkan kecacingan ya kak kujie?

    Sebab kucing selalu main kat luar kan
    Jom terjah post menarik dari Mazni Azmi ..Tudung Labuh Koshibo Daisi Beli Online MurahMy Profile

  13. Semoga dengan sebab kasih sayang akak kepada kucing Allah akan merahmati akak
    Jom terjah post menarik dari izzati ..Nasi Arab Express – Mudahnya Masak Nasi Arab MendhiMy Profile

  14. Tumpang sedih. Apapun yang pergi tetap pergi. Moga tabah dan terus membela yang lain.

  15. Takziah kak Jie, kagum dengan penyelamat kucing macam akak
    Jom terjah post menarik dari Noriza Rahman ..Bakar Lemak Pantas Cepat Kempiskan Perut!My Profile

  16. Saya pernah kehilangan kucing masa saya mengandung anak pertama dulu. Memang sedih, sebab kucing tu dah jadi macam sebahagian dari keluarga. Sejak tu tak nak bela kucing dah sebab fobia dengan rasa kehilangan tu..wah..gitu.
    Jom terjah post menarik dari Nia ..8 Perkara Yang Diperkatakan Jika Bayi Boleh BercakapMy Profile

  17. Takziah kak jie….kalo dah keadaan camni sapa tak menangis kalo kita sendiri tengok ada kematian terpisahnya percintaan dan kasih sayang…
    Jom terjah post menarik dari Norizwan ..DIY Tempat letak gitar sendiriMy Profile

  18. Ya Allah sedihnya 🙁 Cik Iman tak leh tengok kucing mati gitu. Menangis kot.
    Jom terjah post menarik dari Cik Iman ..Cara Nak Meriahkan Casing Phone KorangMy Profile

  19. Saya dulu pun ada peristiwa sedih camni 🙁
    Jom terjah post menarik dari Malaysia Tercinta ..Senarai Lengkap Peserta Maharaja Lawak Mega 2014 #MaharajaLawakMegaMy Profile

  20. kehilangan tetap kehilangan.nak2 sesuatu yg dekat di hati, kan? sedihnya tengok..
    masa kucing saya mati pun saya nangis.. T_T
    Jom terjah post menarik dari Oja Samid ..Cara Menjaga Anak Asma (Lelah)My Profile

  21. Kucing antara binatang kesayangan Rasullulah, jadi kita sebagai umatnya kena menghargai dapat pahala kat situ. Takziah kak kujie.
    Jom terjah post menarik dari Kereta Sewa Shah Alam ..Jom Balik Kampung dari Kereta SewaMy Profile

  22. boleh tahu x kucing tu mati sebab apa kak jie
    Jom terjah post menarik dari myrujukan ..Cara Memohon Kerja Kilang Swasta di PenangMy Profile

  23. Takziah Kak jie.

    Orang yang bela kucing je faham kak jie. Bila hero hilang aritu, seminggu tak lena tidur. Kalau orang lain, musti kata mengarut.
    Jom terjah post menarik dari Rizal ..Makanan Konsep Jepun.My Profile

  24. Sifat kasih sayang semua ada pada makhluk ciptaan-Nya. Pada saya, beruntung orang yang memelihara kucing atau haiwan ternakan lain. Contohnya sisa makanan yang tak habis, lebih baik kita beri kepada haiwan berbanding buang ke dalam tong sampah begitu saja. Beri makan kepada haiwan juga dapat memurahkan rezeki kita insya-Allah.
    Jom terjah post menarik dari Nurul Huda ..Definisi Omega-3My Profile

  25. sedihnya…saya juga pernah merasai kehilangan kucing peliharaan..
    Jom terjah post menarik dari MamaBard ..Ubat Sakit Saraf Untuk Elak Dari Hantuk Dinding Menahan SakitMy Profile

  26. serius..

    memang sedih tengok gambar tu..
    Jom terjah post menarik dari ohcikgu ..You are the ONE – RaefMy Profile

  27. sape cakap “kucing je pun” mmg tak da perasaan.. kucing tak balik rumah pun sdih sgt dah.. apatah lagi dah sejuk kejung..
    Jom terjah post menarik dari Fisha Hasan ..Dilema, Akibat Muka Dihujani Bintik Kolestrol, Penyelesaiannya Bagaimana ??My Profile

  28. cerita kucing…

    ini pun kisah kucing juga… kisah kucing yang menyebabkan seorang anak kecil sangat marah pada ayahnya
    Jom terjah post menarik dari Safiya ..Cuma Nak Ayah Cakap SorryMy Profile

  29. Tetiba rasa nak bela kucing lepas tengok anak2 mesra dengan jengko (nama kucing peliharaan kawan isteri)
    Jom terjah post menarik dari eyriqazz ..Contest Selfie Bersama Ephyra – Hadiah Menarik MenantiMy Profile

  30. Kucing yg kita bela.. kucing yg kita jaga.. kucing yg kita nampak membesar depan kita, sy pon leh nangis kak jie..T___T dh xde dh kelibat die..
    Jom terjah post menarik dari azstory ..Suatu Malam Di Tempat KerjaMy Profile

  31. faham sebab pernah kematian kucing kesayangan…sedih…. 🙁

  32. RIP camo… orang yang tak bela kucing memang akan cakap ‘ala… kucing je punnn’ tapi bagi kita kucing bukan lagi pets tapi ahli keluarga.. takziah kak
    Jom terjah post menarik dari mrs azmi ..Kecik dalam kenangan ~July 2013 – Jan 2014~My Profile

  33. Ani dapat rasa sedihnya bagaimana.

    Takziah.Damailah Camo di sana.
    Jom terjah post menarik dari Ani Haryani ..Rindu Nak Berkayak Balik!!My Profile

  34. takziah ye kak. saya tau perasaan itu.
    Jom terjah post menarik dari Fadhil ..Post Mortem Cabaran PTD 2014My Profile

  35. sihat dah dia nampaknya, comel je. bela kucing ni satu lagi kelebihannya adalah ia tolong kita jaga rumah daripada dimasuki ular. tak kiralah kucing memang kita bela atau kucing yang datang makan di rumah kita. jadi mmg eloklah kita layan kucing baik2.
    Jom terjah post menarik dari Raihanah Ahmad ..Cara Makan Omega Guard Bagi Kanak-kanakMy Profile

  36. Antara sebab tidak lagi membela kucing selain anak-anak ada asma tidak sanggup melalui situasi seperti ini.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Kelas Fotografi Botani di Taman Botani PutrajayaMy Profile

  37. yang pergi pasti akan di ingati, walaupun hanya seekor kucing.
    Jom terjah post menarik dari Hafiszan Kamarudin ..Maksud Rezeki Dan Doa Dimurahkan Rezeki AllahMy Profile

  38. adoi….ni nak nangis ni kak jie….tak tahu apa sebab nyer ke kak jie?
    Jom terjah post menarik dari life4hire ..DT : Bangkok Oktober 2014My Profile

  39. Tumpang sedih jugak, apa sebabnya kak