A time when i need someone

Translate the lyrics for Loso –ซมซาน (Som Sarn)

 

I’ve never seen anyone like you ever since the day I’m born

I sleep dreaming and fantasizing pictures of you keep haunting me every night

Whenever I fall asleep, I wanna sleep and never wake up

Likewise, I’d see you at a point in the distant sky

I can only fantasize and dream

And also admire you when you’re not aware

Whenever I see you, my heart beats with rhythm

I’m afraid, I’m afraid, afraid that you’re not interested

I want to walk towards you and tell you that I love you

Whenever I see you smiling towards me

It’s like as if this world immediately becomes lively

In a time when I need someone

just one person to understand

I want to walk towards you and tell you that I love you

Whenever I see you smiling towards me

It’s like as if this world immediately becomes lively

In a time when I need someone…

If you have a heart at least tell me

Don’t let me wait, wait for you like this

Don’t you know it’s a delirious struggle to wait so long

The more you appear indifferent will only make me go insane

©Kujie – teringin nak makan tomyam..jadi layanlah lagu ini sebagai pengubat!:lol:

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. tomyam? yum yum.. kecur liur dah ni.. 😆

  2. Kak Long pun tetiba je nak masak tom yam potek. 😆
    .-= Kak Long´s last blog ..Manusia dan Kesakitan =-.

  3. Hahaha 😀 kenapa tiba-tiba terkeluar lagu Thai pulak ni? :p
    .-= Tekkaus´s last blog ..Foongpc’s Gift From Guilin =-.

  4. [tomyam ~ sek loso som sarn] kat mane kaitannye kakjie?

    sebab siam ek? 😆
    .-= mrs azmi´s last blog ..healthy heart =-.

  5. Intro dia macam lagu Tony gila Lucy jak.
    .-= Dr House´s last blog ..Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin =-.

  6. everyone needs a shoulder to cry on~ hehehe

    hari sabtu lepas baru jer berbuka ngn tom nyum~!! hihi 😎
    .-= Hafizd´s last blog ..Tom Nyum~ =-.

  7. Lagu rupanya, ingat kan ada isu baru :mrgreen:
    .-= kruel74´s last blog ..Beyond a Reasonable Doubt is TV on the big screen =-.

  8. aduhai comel sungguh lirik tu.. iza suka tomyam jugak.
    bagusnya kalau ada yg mai hantar lagu tu ngan tomyam kat iza ahaks :mrgreen:

    p/s: tenet slow..jenuh tunggu loading huhu

  9. emm suka gak lau ni da ada lagi lau lain yg aku suka… 😉 😉

  10. lirik dia tu menarik la jugak.. hehe 😆
    .-= beliamuda´s last blog ..(Wali Band) Kekasih Halal – Ku Rindukan Gadis Berkerudung Merah =-.

  11. siam tewwww.. tomyammm satteww

  12. Wah, kak Jie layan jugak lagu Siam eh.
    Caiyolah. Lagik masyuk masak tomyam sambil layan lagu. 😆
    .-= Eriyza´s last blog ..Zakat Fitrah Satu Ibadah =-.

  13. aik? ada kena mengena dengan tomyam ke kak? ha3. rasa juga lah kecur hu3.
    .-= megat´s last blog ..Apa itu SEO, Apakah Peranan Dan Fungsinya? =-.