Adlin Aman Ramli dan Emelda Rosmila

Selamat Pengantin Baru Adlin Aman Ramli dan Emelda Rosmila!

Selamat Pengantin Baru Adlin Aman Ramli & Emelda Rosmila

Selamat Pengantin Baru Adlin Aman Ramli & Emelda Rosmila

Gambar dan berita dari : Mstar

Gambar majlis pernikahan Adlin dan Emelda di SINI

Pengacara dan pelakon Adlin Aman Ramlie, 37, sah bergelar suami kepada aktres Emelda Rosmila Abdul Hamid, 29, setelah dinikahkan di Masjid An-Nur, Batu 8, Ipoh, tepat pukul 5.28 petang tadi.

Semoga Allah memberkati kamu dan melimpahkan berkat kepada kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikkan.

Amin Yarabi Alamin

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. pu3_nadz says:

    ai….adlin n emilda emg scocok nk….

  2. Barulah Hidup Jadi Sedap…

    Kalau pasangan tu baca baca blog ni, tentu dah lama bernikah

    BAGAKs last blog post..Hero Sudah Mati

  3. Moga2 mereka saling lengkap melengkapi.

    Ties last blog post..Pipit bukan seekor…..ooops..bukan sebiji

  4. …. dan menangislah syaitan keran tertutupnya satu pintu kejahatan…

    samdaddycools last blog post..Jika kamu solat tetapi masih melakukan kemungkaran, maka perbaikilah solat

  5. eh..ni kat tempat ak nie..

    Afhams last blog post..Apa yang kita kejarkan

  6. Melayu Boleh says:

    Cantik tul emelda tu..
    bertuah la adlin.. 😯
    Moga bahagia selalu,..

    Melayu Bolehs last blog post..Free vs Paid Online Dating Services

  7. Jie, Adlin ni kan pengulas rancangan realiti yang pakai salib kat rantai dia hari tu. Dia ke orang lain? Anyway, tahniah.

    ODs last blog post..Opah BANTAH! BANTAH KERAS!!!

  8. Alhamdulillah …
    Dah kahwin jugak akhirnya Adlin dan Emelda
    Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat
    πŸ™‚

    Lilys last blog post..Yay !! Saya menang hadiah dari Lestat !!

  9. Alhamdulillah.. ikatan sah terjalin dgn ijab kabul.. semoga bahagia hingga hujung nyawa. Nak kahwin jugak lah kak jie.. hahaa πŸ˜†

    • @yati, erk..buat lah iklan banner besar2 kt blog

      ” akuuuuuuu..nak kawen dgn anak raja…

      buai laju laju…..”

      :mrgreen:

  10. kisahremaja says:

    sinar kegembiraan terpancar di raut wajah si emelda….lama gak diorang berkawan nie…

    kisahremajas last blog post..5 alasan bye-bye!

    • @kisahremaja, hari bersejarah mcm tu…ramai gadis yg akan bertukar status akan emosional…

      kak jie tauuuuuuuuuu la

      sbb kak jie pernah alami saat mcm tu :mrgreen:

      nak tukar geran..bkn senang nak alami saat tu….

  11. TENANG skit kot mak si adlin ruminah sidek….anaknya dah ade orang jaga makan minum….

    hazman aka species1980s last blog post..BEG ATAS PINGGANG

  12. elokla tu diorang dah menikah….takde la dok sibuk2x sebut ‘aku nie dah bertunang’….tapi sure lepas nie dok sebut2x aku nie ‘dah kahwin’ atau aku nie suami orang…..

    kisahsensasis last blog post..Ratu pondan Thai

  13. kutaksempurna says:

    nikah gak mereka ni..
    alhamdulillah…

    harap2nya berpanjangan la jodoh smpi ke akhir hayat..

    jgn bergaduh sbb suami mulut laser sgt udah le ye.. hik hik hik

  14. Kak Jie, fans Adlin kaa??
    Selamat berbahagia laa wat depa. :mrgreen:

    Eriyzas last blog post..Guru Pembina Negara Bangsa

    • @Eriyza, perlu jadi peminat ke untuk mendoakan sesuatu yang baik?

      Kdg2 kalau sy dpt jemputan, tapi tak dpt hadirkan diri, sy akan cuba mengirimkan kad ucapan.

      Saya berada dlm perkahwinan yang indah dan saya tumpang gembira kerana ada orang yang berkahwin. :mrgreen:

  15. Akhir nya..setelah byk cerita tak enak di baca…harap2 kekal ke akhir hayat..

    arins last blog post..Jumpe A’qilla Izzara

    • @arin, kak jie tak baca pula gossip tak enak..tapi peribadi low profile emelda membuatkan pasangan ini serasa…..

      cuba fikir…..adlin yg cakap lepas dan emelda yg low profile…kan itu perkognsian yang serasi…

      kalau dua2 kepoh………….alamatlah :mrgreen:

  16. Tahniah kedua2…
    adlin sudah2lah dgn pe’el mulut longkang kamu tu

    • @EiNS, ‘kejujuran’ adlin membuatkan org tak suka

      itu hal lainlah…moga2 perkahwinan ini mematangkan adlin :mrgreen:

  17. manisnya emilda,
    semoga bahagia hendaknya untuk kedua-dua pengantin baru…

    Kak Longs last blog post..Hari ini dan semalam

  18. mazuki selangor2u says:

    syabas dan selamat maju jaya…

    tambahkan umat cepat2 πŸ˜› πŸ˜›

    mazuki selangor2us last blog post..Selangor2u On Facebook.. Add Me Now

  19. alhmdulillh..kawen gak si adlin ni..
    harap2 pasni kurng laser dia..hehe.. πŸ˜›

    zais last blog post..Memang Bergaye !!

    • @zai, dlm perkahwinan…Mulut murai, mulut ‘laser’ dan mulut celupar adalah perkara yang mesti dielakkan. Ada kemungkinan kata-kata akan menikam pasangan dan menyedihkannya.

  20. hoho..melepas jugak emilda ke tangan adlin..

    wanmuss last blog post..Susah Ke Nak Curi Motor Ni?

  21. moga panas hingga ke petang ghitewww.. aminnn

    • @en_me, Redha terhadap pasangan masing masing adalah penting. Kita berkahwin dengan manusia yang mempunyai unsur unsur kebaikan dan keburukan. Tidak ada manusia yang sempurna dan apabila kita REDHA dengan pasangan bermakna kita redha dengan KEKURANGAN mereka.

  22. cepat kak jie updet. tehehe…

    moga kekal hingga akhir hayat.. amin…

  23. Dah kawin ye. Alhamdullilah…Semoga kekal sampai ke akhir hayat….

    blinkkys last blog post..How To Subscribe with Blinkky.com

    • @blinkky, amin…….Rumah tangga merupakan perpaduan antara berbagai warna karakter. Ada karakter lelaki, wanita, anak-anak, bahkan mertua. Dan tidak ada satu pun manusia di dunia ini yang boleh menjamin bahawa semua karakter itu serba sempurna. Pasti ada kelebihan dan kekurangan.

      Moga mereka dapat membawakan karekter mereka dgn sebaiknya…. :mrgreen:

  24. Berdiri lagi satu masjid….Alhamdulillah πŸ™‚

    kruel74s last blog post..Now I understand how to make money from blogging…Part 1

    • @kruel74, Bagi membentuk rumah tangga bahagia, bukan satu pihak saja yang harus berkorban. Baik suami mahupun isteri, mereka harus sepakat dalam mengemudi bahtera menuju destinasi yang diimpikan bersama.

  25. alhamdulillah..akhirnya…
    semoga kekal sampai ke akhir hayat…
    ameen…

    izzahs last blog post..Siapakah kita?

    • @izzah,

      Bentuklah kebahagiaan bersamanya…relakan diri untuk bertolak ansur dalam beberapa hal untuk mencari kesukaan dan kebencian bersama. Jangan mengimpikan hidup kita seindah kisah novel cinta yang kita baca, realiti kebahagiaan bergantung bagaimana kita dapat menerima cacat cela yang ada bukan kerana kita memiliki semua yang sempurna.

      ameennn…moga bahagia bersama mereka