Darah Pekat

Selepas proses ambil darah, dalam perjalanan ke makmal, Intan mengadu mengantuk dan pening. Tiba-tiba dia termuntah di depan makmal.

Keputusannya darah intan lebih pekat dan doktor keluarkan surat untuk buat ujian darah semula di Hospital KKB esok.

Sekarang kawasan kami banyak kes demam denggi, sebab itulah kalau demam berlanjutan, doktor akan buat ujian darah.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Comments

  1. sekarang macam2 kes..
    harap intan pulih sedia kala..
    Jom terjah post menarik dari mie ..Gambar Mascot Comel Di Universal Studio JapanMy Profile

  2. Assalamualaikum,
    Errrr….ambil darah lagi sekali? Alamak!
    kalau saya…memang pening2 lalat, tak boleh tengok jarum dan bau darah

    Intan tak apa kan ambik darah lagi sekali? Moga cepat sihat ya…
    Jom terjah post menarik dari Anyss ..Lelaki Malaysia Sedang Bermasalah?My Profile

  3. kurang air kot ni..
    Jom terjah post menarik dari titan ..Raksasa Misai & Jambul AlifMy Profile

  4. teringat ada kawan nak donate darah..
    tapi sebab dia perokok doktor tak bagi…
    wakakaka
    Jom terjah post menarik dari TopiJerami90 ..Himpunan bersih 3.0My Profile

  5. ingat derma darah la tadi..huihu
    Jom terjah post menarik dari muazfaris ..Biasiswa HELP SPM Merit 2012My Profile

  6. salah satu tanda2 kena demam denggi, sendi badan akan rasa sakit…ini mengikut pengalaman sendiri…sya sendiri sudah 2 kali masuk hospital kerana Denggi…
    Jom terjah post menarik dari Cool Daddy ..AYAM PENYET & PECEL LELEH @ LC CATERING JOHOR BAHRUMy Profile

  7. sekarang ni demam bukan macam dulu lagi… dah ada macam – macam jenis demamnya…
    Jom terjah post menarik dari shay ..Menghitung Hari…My Profile

  8. kingbinjai says:

    memang musim Sekarang ni

  9. Darah pekat berkemungkinan kurang minum air. Harap penyakitnya tidak serius.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..SENYAP Vol #1.1 menampilkan Altimet dan Bro FramestoneMy Profile

  10. cian nya anak abah…..nanti doktor kat KKB bagi ubat yer..

  11. Syafiq Лomoтехн says:

    moganya tak ada apa2 :D
    Jom terjah post menarik dari Syafiq Лomoтехн ..Marina Island ModelMy Profile

  12. Moga Intan sihat2 saje.

    Mmg kes denggi makin meningkat terutamanya di Selangor.
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..Terima kasih daun keladi, malam tadi makan meggi.My Profile

  13. Ye setuju. Air zam-zam penawar terbaik.
    Jom terjah post menarik dari Azwan ..Lelaki yang berhati mulia, namun….My Profile

  14. Minum air zam-zam dengan niat jadi penawar penyakit.
    Jom terjah post menarik dari Denaihati ..Toshiba Portege Z830 Ultrabook Challenge mendebarkan #toshibaultrabookMy Profile

  15. banyakkan minum air putih ye intan..moga cepat sembuh..

  16. Darah pekat memang susah nak ambil dan akan effect pada penderma..
    Kebetulan pula esok sabtu..
    Jom terjah post menarik dari nurmisnan ..DOA NABI YUNUS PENAWAR SEGALA MUSIBAHMy Profile

  17. kesian intan. semoga cepat sembuh.
    Jom terjah post menarik dari rumah kuning ..Jangan Makan Banyak, Nanti GemukMy Profile

  18. Cik Pah says:

    uikkk nape tuh intan leh muntah mabuk darah eh….