Gambar anak kembar Angelina Jolie

angelina jolie twins 02

Credit : http://justjared.buzznet.com

Credit : http://www.kosmo.com

Gambar anak Angelina Jolie dan Brad Pitt, Knox Leon dan Vivienne Marcheline merupakan yang paling mahal di dunia selepas ia dijual kepada majalah Hello! pada harga Β£7.5 juta (RM48.21 juta).

Anas , Arin, Jiji .Mama Ranggie ,Linda ,Lestat & Sweet Serrina

– tak nak jual gambar anak kat internet ke?:lol:

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. jambu air says:

    mama dia cantik, papa dia tampan, dapat anak kembar lg….bestnye… πŸ˜†

  2. bungateratai says:

    so sweetttttt……………………… : πŸ˜€

  3. 😐 ANGELINA JOLIE SNGT CUTE N TOMBOY 😳

  4. 😈 😈 ewah!ewah! ank mawi dan ekin agaknya klu dpt jual gambornye, brapa agaknya?5 juta agoknye…bab skrag disponsor pun juta-juta rm…bertuahnye engkau mawi

  5. gambar anak pun bleh buat duit kan. πŸ˜†

  6. camana la derang ni tak makin kaya. da ler kaya pastu jual plak gambar anak duit lg masuk. nasib badan… hehehehhe

  7. Oh ni lah gambar yg depa dok kecoh tu. Paling mahal setakat ni… Kembar boy & girl kan? Makin lama, makin lawa si anjelina ni..makan hati kita..isshh πŸ™

  8. anak dah 3 tapi tak kawin lagi.. apalah yang ada dalam kepala diorang ni kan.. tapi anak diorang memang comel2.. maklumlah anak omputihhh.. hehehe..

  9. Jual gambar anak pun dapat duit juta juta… best best…

    Kujie ~ bab yg tak kawen tu jgn di ikut… πŸ˜‰

  10. Inilah dunia namanya. Gambar anak saja dapat puluhan juta ringgit. Gambar anak kita orang hendak ke? Hahahaha, jangan haraplah.

    Kujie ~ dunia mereka… πŸ˜›
    gambar anakΒ² abgputra boleh kot utk program mencari menantu nnt πŸ˜†

  11. wah..bibir nyer pun udah lawo..mcm angelina jolie..maknya tu..huhuuu

    Kujie ~ acuan tu di paten kan…. utk anakΒ²
    cute, kan….

  12. comeynya..suka tgk angelina..lawas πŸ˜›

    Kujie ~ pasangan popular dan comel setakat ini…. πŸ˜†

  13. kalau saya nk jual..ada tak agak nya photographer yg nak beli..kehkehkehkeh..

    Kujie ~ iklankan dari skrg le
    wat gempaQ sikit πŸ˜†

  14. gambar sepasang anak kucing saya tu.. kalau ada orang nak amik utk letak dalam magazine derang.. bayar kat saya seratus pun saya dah suke.. hahahaha 😳

    Depa tu dah kawin ke? Rasanya blom lagik kot..? Wallahualam.. πŸ˜†

    Kujie ~muahahahaha
    iklan kt ebay la..
    kot2 ada yg nak
    ajar le kucing tu menyelam tangkap ikan ke
    jalan kaki kat atas ke
    sure dpt msk paper πŸ˜†
    rasanya lum kawen
    derang ada beza ke dah kawen dgn lum kawen..
    dari segi sivil je kot

  15. ermmm boleh jadi kaya gak kalau jual gambar 48juta tuh.. tapi bagi depa ape lah sangat 48juta tuh…. hehehhe tol tak?

    Kujie ~ ngape depa kaya ye
    ngape artisΒ² kat sana jutaΒ²….hidup mewah?
    buat album 2-3 thn sekali gak
    berlakon pun setahun 1
    tak de lan sethn 3-4 mcm artis fofuler kt sini

  16. hehe…artis2 kita yang perasan popular tak nak jual gambar macam tu ke…laku ker???? :roll:

    Kujie ~ gambo derang ade harga ke
    utk bertebaran kt internet dgn aksi tak senonoh tu
    ade la………

  17. mudin001 says:

    WOW!!!

    Agak-agak gambar Adam & Alya laku tak? :>

    Kujie ~buleh gak
    tapi utk projek cari menantu lah… πŸ˜†

  18. dah rezeki pasangan paling glamer atas dunia nih. but then again it is due to their strict & discipline of privacy.

    Kujie ~tul tu pakcik sukung..sukung..
    angkat tangan ni..
    mcm mesorat PIBG…. πŸ˜†

  19. Kalau seorng rakyat malaysia yang gaji sebanyak RM3000 per month, RM36000 per annum.. dengan jumlah sebanyak itu, boleh menampung hidupnya selama 1339 tahun… hehehe.. 😯 😯

    Kujie ~ 1339thn..pengsan cikgu matematik lepas wat pengiraan ni :roll:

  20. wow!!
    angelina damn superb cantek la mama!!!
    grrr..
    tu la..
    hanya sekeping gambar tu..
    sampai berjuta2..
    grrr..
    tu la cara diorg buat duit..
    kita ni kalo jual gambar ade ke org nk? haha :p

    Kujie ~cantikkkk..jgn dinafikan
    ramai pompuan mengidam nk cantik mcm dia.
    eiiii………termasuk mama πŸ˜†
    dia kenal value diri dia..

  21. yeay..suka..suka…dahlah mak ngan bapak cun giler…dapat kembar lak tu….seronoknya…….

    Kujie ~ yelah..kena tgok acuan dia ye tak..
    kalo acuan sumbing, kuih pun sumbing la kan.. πŸ˜† πŸ˜†