21 Replies to “Gambar anak kembar Angelina Jolie”

  1. 😈 😈 ewah!ewah! ank mawi dan ekin agaknya klu dpt jual gambornye, brapa agaknya?5 juta agoknye…bab skrag disponsor pun juta-juta rm…bertuahnye engkau mawi

  2. camana la derang ni tak makin kaya. da ler kaya pastu jual plak gambar anak duit lg masuk. nasib badan… hehehehhe

  3. Oh ni lah gambar yg depa dok kecoh tu. Paling mahal setakat ni… Kembar boy & girl kan? Makin lama, makin lawa si anjelina ni..makan hati kita..isshh πŸ™

  4. anak dah 3 tapi tak kawin lagi.. apalah yang ada dalam kepala diorang ni kan.. tapi anak diorang memang comel2.. maklumlah anak omputihhh.. hehehe..

  5. Inilah dunia namanya. Gambar anak saja dapat puluhan juta ringgit. Gambar anak kita orang hendak ke? Hahahaha, jangan haraplah.

    Kujie ~ dunia mereka… πŸ˜›
    gambar anakΒ² abgputra boleh kot utk program mencari menantu nnt πŸ˜†

  6. kalau saya nk jual..ada tak agak nya photographer yg nak beli..kehkehkehkeh..

    Kujie ~ iklankan dari skrg le
    wat gempaQ sikit πŸ˜†

  7. gambar sepasang anak kucing saya tu.. kalau ada orang nak amik utk letak dalam magazine derang.. bayar kat saya seratus pun saya dah suke.. hahahaha 😳

    Depa tu dah kawin ke? Rasanya blom lagik kot..? Wallahualam.. πŸ˜†

    Kujie ~muahahahaha
    iklan kt ebay la..
    kot2 ada yg nak
    ajar le kucing tu menyelam tangkap ikan ke
    jalan kaki kat atas ke
    sure dpt msk paper πŸ˜†
    rasanya lum kawen
    derang ada beza ke dah kawen dgn lum kawen..
    dari segi sivil je kot

  8. ermmm boleh jadi kaya gak kalau jual gambar 48juta tuh.. tapi bagi depa ape lah sangat 48juta tuh…. hehehhe tol tak?

    Kujie ~ ngape depa kaya ye
    ngape artisΒ² kat sana jutaΒ²….hidup mewah?
    buat album 2-3 thn sekali gak
    berlakon pun setahun 1
    tak de lan sethn 3-4 mcm artis fofuler kt sini

  9. hehe…artis2 kita yang perasan popular tak nak jual gambar macam tu ke…laku ker???? πŸ™„

    Kujie ~ gambo derang ade harga ke
    utk bertebaran kt internet dgn aksi tak senonoh tu
    ade la………

  10. WOW!!!

    Agak-agak gambar Adam & Alya laku tak? :>

    Kujie ~buleh gak
    tapi utk projek cari menantu lah… πŸ˜†

  11. dah rezeki pasangan paling glamer atas dunia nih. but then again it is due to their strict & discipline of privacy.

    Kujie ~tul tu pakcik sukung..sukung..
    angkat tangan ni..
    mcm mesorat PIBG…. πŸ˜†

  12. Kalau seorng rakyat malaysia yang gaji sebanyak RM3000 per month, RM36000 per annum.. dengan jumlah sebanyak itu, boleh menampung hidupnya selama 1339 tahun… hehehe.. 😯 😯

    Kujie ~ 1339thn..pengsan cikgu matematik lepas wat pengiraan ni πŸ™„

  13. wow!!
    angelina damn superb cantek la mama!!!
    grrr..
    tu la..
    hanya sekeping gambar tu..
    sampai berjuta2..
    grrr..
    tu la cara diorg buat duit..
    kita ni kalo jual gambar ade ke org nk? haha :p

    Kujie ~cantikkkk..jgn dinafikan
    ramai pompuan mengidam nk cantik mcm dia.
    eiiii………termasuk mama πŸ˜†
    dia kenal value diri dia..

  14. yeay..suka..suka…dahlah mak ngan bapak cun giler…dapat kembar lak tu….seronoknya…….

    Kujie ~ yelah..kena tgok acuan dia ye tak..
    kalo acuan sumbing, kuih pun sumbing la kan.. πŸ˜† πŸ˜†

Comments are closed.