Gambar Bogel Cikgu

Berita dari kosmo melapurkan seorang guru telah dirakam gambar bogelnya dah sekarang dijadikan kes peras ugut.

Siapakah cikgu bogel tersebut?

Cikgu Zara dari Muo itukah?

Cikgu Panji , tidak mungkin

Cikgu Isza yang bijak mathematik kah?

Cikgu Xpo yang sedang bercinta jarak jauh itu baru putus cinta kah?

Cikgu Naman yang boleh menjadi seperti suparman ?

Cikgu Kak Long atau Great Teacher Onizuka ( ? ) ?

oppp… happy birthday Cikgu Bat

psst! psst! cikgu..kalau ye pun nak cari bahan mengajar Pendidikan Seks di sekolah, janganlah berekperimen  seganas ini.

p/s – cikgu-cikgu jangan marah tau..simpan power tu, esok dah nak mula mengajar….!!

p/s – theme ini banyak lagi yg perlu diedit.

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

65 thoughts on “Gambar Bogel Cikgu”

      1. memang ckgu skrang smakin menjadi-jadi ngan foto lucah…tapi skarang ada yg buat vedio lucah…

  1. bukan saya…bukan saya..saya sukakan gto saja…hik3..teruja kak jie mention saya,..terima kasih….
    .-= eyriqazz´s last blog ..Betulke Datuk Siti Nurhaliza dah Mengandung? =-.

  2. Pingback: Legasi Cinta Alisia bahan kimia Shafaza Zara Syed | Hidup Biar Sedap
  3. betul ke bende nih? or atau sekadar publisiti murahan?? cewah… 🙄 🙄 btw, it interesting!
    .-= Hafiz Mohd´s last blog ..Blogger And Followers, Do They Need Each Other? =-.

  4. adeh..terkene plak cikgu tuh..hati2 yer kite semua..mintak jauhla benda2 camni..
    .-= hafizmd´s last blog ..Wanita Malaysia sudah kurang subur? =-.

  5. bat punye bday ker? ish ish ish.. tak tau pon.. senyap senyap je bat eh… selamat hari lahir untuk bat

  6. aku tersesat atau memang sebenarnya ini blog kak jie????
    .-= denaihati´s last blog ..Jemaah Tabligh tercemar akibat nila setitik =-.

  7. biar siapa pun cikgu tuh…setiap orang dari kita kalngan wanita perlu berhati-hati…mungkinbukan kita tapi nanti2 takut terkena dgn darah daging kita..sedaa mara terdekat..kawan-kawan rapat..beringat la ye..

    Kak Jie..saya takut baca berita-berita macam ni..trasa tak selamat je sekarang ni nak berjalan.

    1. bergantung pada diri kita sendiri..jaga diri sendiri dan sensitif dgn beberapa perkara di sekitar..jgn terlalu mudah ‘menerima’ dengan org yg baru dikenali di internet

  8. berita kosmo x lengkap la..3 perenggan ja..berita harian pown sama..

    p/s:template baru?
    .-= Azizuan´s last blog ..Apakah Tweet Pertama Anda? =-.

      1. ramai y teringin nak tau..smalam sorg kena culik,dera,bogel..rini cikgu plak..mau x pelik..haha
        .-= Azizuan´s last blog ..Apakah Tweet Pertama Anda? =-.

  9. hahahahahahahaha..lawok2..gambr kartun tu..siap bwk mode lg time ngajar..tp kat board ajar math bkn sains..ngiah3 :mrgreen:

  10. hahahha!! lawak la kak jie, abis semua nama cikgu kuar, hehehe!! siapakah cikgu bogel itu? jeng..jeng… 🙂

  11. aduh, cikgu, ustazah, lepas ni golongan apa pula. semuanya bermula dari yang TERLAMPAU (hu3).

    kita sudah berada di akhir zaman agaknya. tiba-tiba terasa PILU bila memikirkan masa depan kita, anak-anak kita.
    .-= megat´s last blog ..Bikin Konkrit, Memenatkan! =-.

    1. bersosial dalam talian memang perlu lebih berhati2… jangan percaya sebarangan…kawan depan mata pun susah juga nak percaya…

  12. haha.. lolz.. budak2 zaman skrg memang ganaz.. x tahu adab!
    .-= Frantz-Senpai´s last blog ..Skill Hacker (Terbongkar) =-.

  13. aiya..nama saya pun ada gak ke? hahahhaa tp pembetulan, saya dah tak bercinta jarak jauh..hehe dah single mingle skrg ni

Comments are closed.