Gossip hot Ella


Gambar dipetik dari web Budiey.com

Video clip Ella & Jojie? Betul ke Ella….?

Sekarang ni cerita hot yang bertebaran dalam dunia internet adalah video klip 36 saat yang menggunakan kamera 0.3mpx aksi 18sx yang didakwa sebagai Ella dan kakak nya Jojie. Saya dah tengok…ngeh…ngeh…nak buat macam mana…….. tetiba ada kat email.

Nak ke? Maaflah saya tak pernah nak foward benda² macam ni sebab saya bukan penyebar berita yang tidak disahkan, lagi pun tak baik sebarkan keburukan orang. Saya tak mahu bersubahat tau….. Kalau nak tengok cari sendiri kat Youtube.

Perempuan tu memang seiras dengan Ella tetapi bukan Ella la…hidung dia tak macam Ella pun. Sekilas pandang memang macam Ella, agaknya mereka menggunakan teknologi canggih macam filem Transfomers.

Entahlah semakin canggih hidup semakin canggih juga fitnah dan hasad dengki.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. faisal mmg ramai ckp bkn dia…. lagi pun kakjie tak pernah tgok Ella real..hahaha :p

    zura ooo..dah tgok ye..daftar mengundi tak mau…tgok yg tu mau erk…oooo..nk kena babap nie…:p

  2. zura lias says:

    ehhehe…kak jie..sy pun dh penah tgk..*malu..nyuruk muke*…mmg bukan ella..lain benor idungnye…ampeshh je…sian kat cik yella n akak jojie..

  3. bukan diakan kak tu..hehe..:) moga akk sihat2 je ye..:)

  4. lestat mmg tak leh caya, tp teruk gak la Ella nk bersihkan nama dia….

    indah org yg menggunakan teknologi tak kena tempat tapi kalau terkena batang hidung sendiri baru dia tau jerit perihnya

    umie awk tu fofuler ke sayang….hekhekhek..jgn risau lah..kalau kita tak salah, jgn takut

    abang long abglong pun dah fofuler kt dunia blogging ni..hahahaha..jaga² ye

  5. Abang Long says:

    Nasib baik kita tak jadi selebriti, kalau tidak …

  6. .::{ uMIe }::. says:

    cangih dan berteknologi sungguh bentuk fitnah2 zaman sekarang ek.. risau gak 1day bukak2 tenet kuar gambo iras2 umie ke.. nauzubillah… ;)) huhuhu…

  7. IndahSakura says:

    Bila dunia semakin maju dan teknologi yg semakin canggih, macam2 perkara boleh berlaku.

    Salam merdeka KakJie 🙂

  8. minah indon mana ntah lebih kurang mukanya cam ella dia amik..takleh caya gek benda2 camni..

  9. tu la pasai…amoi siam :p

  10. Red Mummy says:

    macam cik pon je yg gambo atas..

  11. ngeh..ngeh…pakcik pun….awai mai nk tgok tu…:p
    sy suka ella pakcik..nk jadi rama²

  12. isu lamer nih. biasa lah depa gunakan nama artis untuk gimik video2 sedemikian ;)) huhuhu