Hari Nan Fitri 1430H…

raya01

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri

Maaf zahir dan batin

Selamat bergembira

Selamat makan kuih raya

Selamat makan ketupat dan lemang

Jangan lupa solat Raya Aidilfitri

Bersalam-salaman membersih hati

Bertakbir bertahmid memuji Ilahi

Semoga hari-hari kita terus diberkati

p/s : Untuk Kak Kujie yang sedang menemankan Abang-Tak-Ingat menjalani rawatan berurut di kampung tu, semoga cepat sembuh sepenuhnya, hilang sengal-sengal tu. Semoga lepas ni beliau akan kembali ingat dan bolehlah Kak Jie sambungkan cerita MISTERI tu :mrgreen:

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

20 thoughts on “Hari Nan Fitri 1430H…”

  1. selamat hari raya kak.
    raya pertama kat sabak bernam eh. ingat nak serang umah akak, tapi tau lak umah kat mana. so tak jadi la

      1. @iza~de~bintang, hahahaha………….. :mrgreen:
        dah balik dah semlm lagi…tapi on the way pun dah ada tetamu yg call nak singgah bermalam…

        mlm tadi tetamu singgah kul 11 mlm, sempatlah masak nasi, time raya2 ni nk cari kedai makan punyalah susah…

        hari ni tetamu on the way dari ipoh dah balik kuantan…kak jie bz lah…

        ( dkt nak raya sibuk, dah raya lagilah sibuk…kehkeh)

  2. neway, Selamat hari raya Aidilfitri
    ketika makan rendang n ketupat di sana
    ingat2lah orang di sini
    .-= Berita Semasa´s last blog ..Pemecatan Chua Soi Lek Diubah Kepada Hukuman…… =-.

  3. hoho, kuih raya xde, ketupat takde, nasib baik internet ader.. haha.. braya secara online laaa kte ngan keluarga.. hoho

    selamat hari raya kak jie :mrgreen:
    .-= samanosuke_04´s last blog ..Aidilfitri 09 di Moscow~~ =-.

  4. salam aidilfitri juga dari JHafiz. Maaf zahir batin ye kak jie..
    .-= JHafiz´s last blog ..Kini Dibuka!!! =-.

  5. Biar hati sejernih air,jangan pula dipenuhi lumpur
    Kalau salah belum berakhir,harap diampun dengan rasa syukur
    Jika budi dipenuhi ikhlas, jangan ia disulam tuba
    Jika ada salah dan silap, harap diampun di hari raya…
    Biar amarah disunting sunyum,ibarat pekerti disulam kasih
    Harap dihalal makan dan minum, ibarat rezeki yang tidak disisih
    .-= imanshah´s last blog ..SELAMAT TINGGAL RAMADHAN =-.

Comments are closed.