Isi Penuh

image

Kesemua 8 pam di stesen minyak Petronas Bukit Beruntung kehabisan petrol malam tadi.  Dari rumah memang rancang untuk isi minyak di sini sebelum memasuki lebuhraya.

Nasib baik kereta kami guna diesel, itu pun hanya satu pam yang berfungsi.

Nota :  saya di destinasi pertama – Sabak Bernam.  Akan meneruskan perjalanan ke Johor tengahari nanti.  Dalam kepala ni dah bayangkan kesesakan  lalulintas ke selatan nanti.

sent from my GT-i9300

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. semoga sampai di tujuan… 🙂
    Jom terjah post menarik dari Jefry ..Pengertian & Jenis Limbah Padat, Cair, Gas dari Industri Serta Rumah TanggaMy Profile

  2. harap tak terkandas ditepi jalan kak.
    Jom terjah post menarik dari Man ..3 Laman Web Terkenal Untuk Uji Kepantasan BlogMy Profile

  3. semoga dilindungi Ilahi.
    Jom terjah post menarik dari faizal ..MALAYSIA INTERNATIONAL TOURISM BLOGGER AWARDS 2013My Profile

  4. perjalanan yang bermakna dapat melihat kebesaran Allah. selamat menjelajah…
    Jom terjah post menarik dari faizal ..MALAYSIA INTERNATIONAL TOURISM BLOGGER AWARDS 2013My Profile

  5. adakah itu petanda harga minyak akan naik?

    hmmm?
    Jom terjah post menarik dari maza ..Dirotan CikguMy Profile

  6. dah jadi macam perkara biasa pulak minyak habis..malam raya semua berebut nak isi minyak..
    Jom terjah post menarik dari Sharafie ..Cerita Cikgu Suraya Crew Sehari Di KLMy Profile

  7. Jangan sampai kehabisan bahan bakar dalam perjalanan cuti ini Kak Kujie
    Jom terjah post menarik dari Blog Keperawatan ..Mendengkur Dan KesehatanMy Profile

  8. Tips sebelum memulakan perjalanan :

    Isi tangki kenderaan secukupnya dengan anggaran sekurang kurangnya sampai ke destinasi..
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Sehari di kampungMy Profile

  9. sampai abis minyak, macam kes minyak nak naik je kan..
    Jom terjah post menarik dari hairulafiz ..Selamat Tahun Baru Cina 2013My Profile

  10. status twitter @plustrafik banyak membantu kalau nak gunakan highway utara selatan.
    Jom terjah post menarik dari Denaihati ..Azli Paat Steve Jobs MalaysiaMy Profile

  11. mcm kat mesir jugak nie… kejap ada kejap takde…
    Jom terjah post menarik dari Wan Fauzi ..Hukum Menyambut Valentine`s DayMy Profile

  12. Tentu ramai yang mengisi minyak penuh untuk perjalanan jauh.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Wireless Trigger Yongnuo RF 603C tertunailah hasrat di hatiMy Profile

  13. Ramai betul orang isi minyak ni kak jie.. maklumlah cuti kali ni lama skit..
    Jom terjah post menarik dari Aya ..Jobdirumah.com Scam?Menipu?My Profile

  14. wahh..sampai habis dibuatnya..dahsyatnya..
    Jom terjah post menarik dari jobdirumah review ..Jobdirumah – Buat Duit dengan JobdirumahMy Profile

  15. Sabak Bernam? singgah Sungai Besar..boleh jumpa
    Jom terjah post menarik dari ciklaili.com ..Teknik Fotografi : Rules of Third – RO3My Profile

  16. x selalunya sesak kak jie
    Jom terjah post menarik dari Juan ..Peluang Pengiklanan Terhadap BlogMy Profile

  17. syaifuddin alias says:

    haha..baik tutup ..bertukarlah ke Shell..hihihihi
    Jom terjah post menarik dari syaifuddin alias ..Antara Job, Penulisan, Dan RumahMy Profile

  18. semoga perjalanan akak berjalan lancar…amin…
    Jom terjah post menarik dari papa mifz ..Tambah Selera Makan Kanak-KanakMy Profile

  19. semoga selamat perjalanan kak kujie ke johor
    Jom terjah post menarik dari MK Kimi ..Test Vokal, Kau Mampu?My Profile

  20. Disini juga sama seperti itu KakJie.. Sering kehabisan
    Jom terjah post menarik dari Bang Iwan ..Chinese New Year 2013 Google Doodles – Selamat Tahun Baru Imlek 2564My Profile

  21. fuh nasib baik la diesel ade.. kalo tak naya jugak kalo kete abes minyak..
    Jom terjah post menarik dari fariq ..Super Bowl: Peranti Geganti Punca Gangguan ElektrikMy Profile

  22. Stesen minyak habis minyak…….ades,kenapa la dorang ni tak oder awal2 lagi.
    Jom terjah post menarik dari azman ..Mood Bercuti Sudah BermulaMy Profile

  23. haiyoh scarynya kalau sampai takde minyak… lagi2 kalu mcm sy yang tak sedar diri tunggu lampu merah tank menyala baru terhegeh2 nak isi….
    Jom terjah post menarik dari mrs azmi ..DIY Freak: tshirt Folding toolsMy Profile

  24. haiyaa,sampai semua xde minyak baik tutp je..hehe
    Jom terjah post menarik dari afif ..Segmen:Blog Pilihan FebruariMy Profile