15 Replies to “Pokok Limau”

  1. Huhu..
    kempunan ye kak? Kyros kebab kat sane tu tak bape nk laku, tu pasal la tak berapa nak bukak kalau dah memalam…
    PKNS tu idup malam utk shopping dah nak dekat raye je…
    masetu ramai le owg…

    besh gak layan kepala dgr lagu Pokok Limau nih…

    >>>pergi PKNS tu rambang mata nengok baju2 bergantungan..hahahahha…
    tipikal pompuan.. πŸ˜†

  2. selalu dengar kedai makan ‘pokok limau’ nih… tapi tak pernah lagi makan kat situ..
    tapi, makan kat bawah pokok limau pernah hehehe…

    >>> nk buat tomyam kena cari pokok limau ni neeza…baru ada aroma… πŸ˜‰

  3. waaa lamanya tak gi PKNS Shah alam… banayak kenangan kat situ… hehhe… kak, saya datang Kl , kita jumpa akak blanja makan kebab ek… hehehhee.. πŸ˜‰

    >>> hah…kan hari tu ckp tgh plan nk bercuti…dtg arr bercuti kt Shah Alam.. πŸ˜†
    kalau adry dtg KL..bkn kebab…cendol sekali ye πŸ˜†

  4. kyros kebab..slalu dgr tp x penah mkn..sbb x penah rase nk mkn sbb mmg x mkn kebab..padat tak alasan tu kak jie? πŸ˜€

    >>> :mrgreen: Kak Jie suka…suka…sbb tak payahnk banje dia kt keyros…. πŸ˜†

  5. Alahaiii..sedapnya Kyros tuu..sini takdalah..Makan jer kebab pak arab ni haaa..ekekeke

    >>> ada pun………..kedai katup..huwaaa.aa…seksa jiwa raga πŸ˜†

  6. Pingback: negaraku.net
  7. lama dah dgr lagu ni… ingat lagi video klip dia yang asal diorang nyanyi dalam kontena kaca… hehehe…. suka main lagu ni dengan guitar…

    >>> lagu ni thn 95 kot..best waktu tu…hepi je…dok golek bawah pokok limau πŸ˜†

  8. saya peminat setia kyros kebab yummmyyyyyyyyyy

    >>> wahhhh…….lama tak merasa kt kyros tuuu…bila dh sampai depan mata …katup la pula…tertelan bergelen2 air liur πŸ˜†

  9. kyros kebab..hhmm..sedap nye..teringin nye..dah terbayang dahhhhh..

    >>> ni yg susah ckp dgn org ngandung ni..semua dia teringin…meleleh dah air liur tu…kejap lagi kena paksa si suami mencari mlm2 buta πŸ˜†

  10. hehe.. mcm aku minggu lepas.teringin nak mkn nan cheese la kunun. mase aku nak gi kk restoren tu bukak lagi..bila aku otw balik dah tutup..!

    awal laa pulak dia tutup..kempunan laa mokcik πŸ˜₯

    bukan ape tu dia nak suruh hg pi s.alam lagi arini.. 😈

    mesti intan suka suki tuuu..kan intan πŸ˜‰

    >>> dah tua2 ni buruk tul perangai , kan..kehkeh
    aku kerap gak g shah alam..cuma tak leh nk janji2..
    abg aku keje kt shah alam….
    terbayang kebab… πŸ˜†

Comments are closed.