Selamat Ulangtahun Sayang – Imran Ajmain

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

Youtube Selamat Ulangtahun Sayang

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. aku bgn2 subuh dgr lg ni,aku tuju terus kt kekasih aku,skrng ni kami dah lama terpish,dia kerja jauh sementara aku masih meneruskan pengajian,apa pun aku amat berharap diakan setia

  2. Lerrr… tertanya-tanya teman siapakah gerangannya orang bernama Imran Ajmain tu… huhu…

    ODs last blog post..Salam Sayang Cucu-Cicitku…

  3. 😛 khas tuk kekasihku…..

  4. michiru says:

    luv this a lot 🙂

  5. wan farhan@putra says:

    falls in love pertama kali dengak laguh nih….
    hehehehe tenkyuh for the lyrics.

  6. uih… uih.. befdei sape ni..?

    nikillass last blog post..Tell us where it hurt..

    ©Kujie ~ tak de besday sesiapa, lagu ini sedap didengar dan lirik yg best… 😆

  7. birthday hubby kak jie ker??epy birthday..

    izzahs last blog post..Award dari Kak Tie…

    ©Kujie ~ tak..dia bln 8
    tapi suka je lagu ni… :mrgreen:

  8. hepi besday wat sayang kamooo ittewww..

    hi kak jie, salammz dr me dikejauhannnns..

    ©Kujie ~ lagu ni best….lirik pun best

Trackbacks

  1. Setahun Ku Biarkan Hati Kosong Untukmu | Hidup Biar Sedap says:

    […] – Selamat Ulangtahun Sayang […]

  2. […] – Selamat Ulangtahun Sayang – Imran Ajmain submit_url = “http://www.kujie2.com/motivasi/motivasi-pagi-rabu.html”; […]