Video Ayam KFC

Atas apa tujuan pun dia buat – untuk memalukan syarikat dia bekerja atau untuk suka² – dia akan menanggungnya.

Ingatlah… kelapangan hidup dan kebahagiaan yang kita perolehi adalah kerana apa yang telah kita lakukan.

Sedih tengok makanan dibuat macam tu…. tak bersyukur dengan rezeki.  Saya bukan peduli syarikat apa, yang saya sedih sikap yang ditunjukkan.

EDIT : 03*07/2011
KFC Malaysia memohon maaf di facebook mereka mengenai insiden ini. Insiden tersebut telah dibawa kepada pengetahuan KFC pada bulan Oktober 2010, di mana dua laporan polis telah dibuat. Individu yang terlibat dalam insiden tersebut bukan lagi pekerja KFC Malaysia.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Comments

  1. Dalam agama dah bagi garis panduan yang mudah

    Kalau was-was, jangan makan.
    Jom terjah post menarik dari Kujie ..Perhimpunan Bersih Tanpa PermitMy Profile

  2. :idea: betul ke ayam kfc tu sembelih???????

  3. bila melihat benda² macam ni..memang tak dinafikan makan kat rumah lagi selamat, insyaAllah..kedai besar yang ada standard pun jadi..belum lagi cerita kedai² kecil
    Jom terjah post menarik dari chekgu naman ..Larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia, Faizal Tahir Pun AdaMy Profile

  4. agak-agaknya ..tak sempat nak belajar dalam kelas agama kowt..hehe
    Jom terjah post menarik dari mamat ..Copy Paste Entri Tanpa Izin Apa Pendapat BloggerMy Profile

  5. haha..pekeja yang rendah moral macam dalam video tu..jarang nk jmpa…tapi kalau dah jumpa..mesti ada masalah yang dia buat…
    Jom terjah post menarik dari mamat ..Copy Paste Entri Tanpa Izin Apa Pendapat BloggerMy Profile