Video Ayam KFC
Live Blogging

Video Ayam KFC

Atas apa tujuan pun dia buat – untuk memalukan syarikat dia bekerja atau untuk sukaΒ² – dia akan menanggungnya.

Ingatlah… kelapangan hidup dan kebahagiaan yang kita perolehi adalah kerana apa yang telah kita lakukan.

Sedih tengok makanan dibuat macam tu…. tak bersyukur dengan rezeki.Β  Saya bukan peduli syarikat apa, yang saya sedih sikap yang ditunjukkan.

EDIT : 03*07/2011
KFC Malaysia memohon maaf di facebook mereka mengenai insiden ini. Insiden tersebut telah dibawa kepada pengetahuan KFC pada bulan Oktober 2010, di mana dua laporan polis telah dibuat. Individu yang terlibat dalam insiden tersebut bukan lagi pekerja KFC Malaysia.

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

55 thoughts on “Video Ayam KFC

  1. kak jie orang susah….. sudah terdidik tentang hargai makanan dan biasa mendidik anak2 bab hargai makanan…sgt sedih

    rasa hiba tengok makanan diperlakukan mcm ni

  2. itu isu lain..bila pun video ni dihasilkan….tindakan kompeni tu, kak jie tak nak sentuh

    kak jie cuma sedih…sgt2 bab makanan dibuat mcm tu
    tak kiranya dia kerja kompeni A, kedai makan makcik tipah, gerai tepi jalan ….restoran mewah ..benda2 ni boleh buat

    tapi…….makanan..dimana pun berada, gerai tepi jalan, restoran mewah…nilainya ttp sama

  3. Kak Jie tak tulis entri ni bab kfc, bila video ni..apa benda yg lain tu

    kak jie cuma sentuh bab makanan…. betapa tak ada akalnya makanan dibuat spt itu atas apa tujuan sekali pun

  4. Menurut pihak pengurusan KFC, tindakan telah diambil terhadap pekerja tersebut termasuk membuat laporan polis dan SKMM untuk mengenal pasti individu yang upload video lama ini ke dalam YouTube.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Tayar Pancit di HighwayMy Profile

  5. kita tak payah cerita bab kfc ke mcd ke..syarikat yahudi ke syarikat apa benda tu..tu topik lain

    yg awal2 kita nampak… tak bersyukur dengan rezeki..makanan. sedih tau…

    sebiji nasi tumpah dr pinggan pun saya ajar anak2 kutip.
    Jom terjah post menarik dari Kujie ..Pokok Meet Uncle HussainMy Profile

Comments are closed.