Whatever happens, there must be a reason…


Selamat Ulantahun Kelahiran … semoga ditetapkan iman, sihat tubuh badan, kesenangan harta benda juga kesejahteraan dunia akhirat untuk adikku, Ku Ina / jentayutiara

Semoga kebahagiaan menjelma, jiwa terus terubat dengan harapan kerana yang paling dekat dengan kebahagiaan adalah mereka yang memiliki harapan.

Jie~Pemerhatian merangka jangkaan…

Entri tahun lepas direcycle untuk orang yang sama, tarikh yang sama dan ucapan yang sama..< kakak pemalas >

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. happy birthday Ku Ina.. takpelah kak Jie.. entry recycle pun.. mesti kak Jie inginkan yang terbaik utk adik kak Jie kan…

    Kujie ~ hehehehehe…mksdnya..dah setahun entri tu dlm ni..
    mgkn akan ada lagi utk thn dpn?
    insya allah..

  2. JANJI IKHLAS SUDAA… 😈
    Tak kisahlah recycled ke ape…Kan???

    Kujie ~ 😆

  3. Salam Ulang Tahun buat Ku Ina. Moga segala impian bakal jadi kenyataan!

    Kujie ~ 😆

  4. recycled lagik :p

  5. mamaranggie says:

    hepi besday to ku ina… 😀

  6. happy besday Ku Ina semoga dirahmati dan diberkati Allah selalu hendaknya.. aminnnn

  7. huhuhu terharu aku… apa2 pun hari yang berlalu mendewasakan kita… bukan menTUAkan

  8. Selamat Hari Jadi wat yang sambut yer..tahniahlah..umur anda meningkat lagi setahun..hehe

  9. Rickywan says:

    hepi besday buat adik kak jie…hope adik akak sihat sentiasa dan ceria2 selalu….

    ini pun adik mu jua…heheheheeee

    rick

  10. mad redo1 says:

    hehehe… tumpang gelak tengok orang tomei-tomei kat sinik… oh yes… selamat jugaklah kepada adik2 yang berkenaan tuh… hehehe…

  11. tu adik kandung aku la wei…

    tomei la sgt kan ko… !

  12. Red Mummy says:

    oh, donno her but dulik hapa..

    utk yang teristimewa kuina ye namanya….selamat ulang tahun

    semoga segalanya dipermudahkan Allah. Amin

    dari adik kak jie yang paling tomei