Ternyata Yang Indah Sukarnya Di Madah

Ternyata Yang Indah Sukarnya Di Madah

Assalamualaikum – salam sejahtera. Saya dah kembali. Talian kembali berfungsi. Sebenarnya ramai yang salah faham. Bukan talian streamyx saya yang bermasalah tetapi talian tetap telefon di rumah yang mengalami masalah sejak pagi Ahad 16hb Mei. Hari Isnin selepas saya pastikan jiran-jiran juga alami masalah yang sama barulah saya buat aduan kerosakan di talian 100. No […]

Terputus sudah…

Gambar dari sumber: Google Image Minta maaf ya kawan-kawan. Saya dalam mood hibernasi. Talian telefon mengalami masalah pulak. Saya gagal untuk buat capaian internet. Dah dua tiga hari dah masalah ni masih belum selesai. Bila internet dah pulih saya akan balas komen anda dalam entri PANAS ni ye.. hehe 

Bagaimana memikat suami

Bagaimana memikat suami

Macam mana nak pikat hati suami? Kalau nak tau mesti lah Encik Suami yang menaip entri macam ni kan? Kali ni memang Encik Suami yang nak berkata-kata dalam blog Kak Jie ni. Tapi bukan Encik Suami Kak Jie ye.. jangan salah paham. Ejaan nama samaran je yang hampir sama. Rasanya anda tak perasan kot? Cuba […]

Berat Beras

Berat Beras

“7 bulan abah tak jumpa Intan, berat Intan berapa?” “Abah ambil 3 beg beras 10 kg dengan 1 beg beras 5 kg tambah 3 kg “ Nak bagi tau berat pun nak main soalan mathematik ke? Intan  dah tabiat tiap hari  dengar saja bunyi kereta abah dia balik kerja, cepat-cepat berlari tunggu depan pintu rumah, […]