afk tu ape?

Saya baca komen e3 di bwh sgt menghiburkn…. hahaha…tak tahan tu ada yg tulis Aku Frust Kejong.

AFK -> Away From Keyboard.

Sy dlm tren .

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

11 thoughts on “afk tu ape?”

  1. erk! nak tengok blog kat enset pun den sogan2 dgn service provider la.. huhuhu

    tapi ekau memang marvelous.. tak takut dgn charge iteww.. huhuu

    hehehe

    erk! AFK – baru ku tahu maksudnya..huuhu

    mazas last blog post..Kembara Jalanan: Ke Nara

  2. Wah .. antar post gune nset jer .. sy yg budak nie pn xpndai :p ekekekeke

    ps:tak berapa minat nset canggih2 … poyo kan ? lalalala

    Melayu Bolehs last blog post..3 Laman Melayu Hebat

  3. 😆 😆 😆 Away From Keyboard rupanya 😀 😀 😀 sabar aje aku. 😈

    ODs last blog post..Opah Under Pressure

  4. Oooo…baru tahu! Aritu, ingatkan Akademi Fantasia Kujie. Jauh berjalan banyak pengalaman kan. Tentu banyak cerita atas tren yang nak dikongsi nanti.

    Kak Longs last blog post..Tanda tangan

  5. mama nek tren g mana?
    asyik jalan je mama..jeles neh!

    mama..
    keja skolah byk..
    bila bt keja..makan nye pon sama naik
    tambah2 stay up memalam ni
    ngaaa 😯

  6. ekekeke.. tak tertaip nak ty sbb nengok org tulis aku frust kejung. ekekeke..

    lawak2.. tapi … away from keyboard…. huehueheu…

    jalan mane kak jie?? bz banget ek??

    Zanas last blog post..Hangatnya!!

  7. huhu, aku slalu gak gune istilah nie kalo main game ngan kengkawan…

    samanosuke_04s last blog post..Nudging Nizhny : Luxury.. (part 1)

Comments are closed.