Perkara paling aneh

Item paling aneh pernah disita di lapanganterbang

kenapa takut ular

Item paling aneh pernah disita oleh pegawai di lapangan terbang adalah seorang wanita di Stockholm, Sweden, ditangkap cuba menyeludup 75 ular hidup di dalam coli.

Pegawai lapangan terbang menjadi curiga apabila mereka melihat wanita tersebut berkali-kali menggaruk-garuk dadanya dan memakai coli yang agak besar.

p/s – bulu roma saya dah meremang…geli geleman

Festival paling aneh

baby-jumping

The Baby Jumping Festival (El Colacho)
June 11-15, 2009
Castrillo de Murcia, Spain

Pertama kali diadakan pada tahun 1620, peristiwa aneh ini merayakan Corpus Christi dengan lelaki dewasa berpakaian seperti Iblis melompati satu barisan bayi di jalan.

25 Replies to “Perkara paling aneh”

  1. mengurut dada sebab tak selesa la tu..
    punya la banyak seludup..
    kalau 2/3 ekor ok la lagi..ha3.

    itu yang tukang lompat tu ada tak anak dia kat bawah..
    nanti kalau orag melopmpat atas anak dia baru tahu bimbang.,ha3
    .-= unwanted´s last blog ..Firefox Optimizer =-.

  2. apekehel nye lompat atas baby. nolak bala la kononnye, tmbah bala lg ade ah kot 😯
    .-= naz´s last blog ..Digital wallpaper =-.

  3. 1. Seludup ular mmg biase..tp bile seludup letak dlm coli tu yg buat jadi luar biase..hebat btul..kenenye ular tedung, ape agaknyer yg terjadi??

    2. Lompat atas baby mmg kurang asam boi btulla punyer festival..pasni..adakan acara kereta bigfoot tuh lompat atas diorang plak..:D

  4. berani betul letak ular dalam tu..

    bab lompat bayi ni. dah pernah dengar. memang ada yang wat camtu.. :mrgreen:
    .-= titan´s last blog ..5 Sebab Aku Masih Menulis Blog.. =-.

  5. jangan jadi makin bodoh bila makin pandai
    .-= ♥chentatiku♥´s last blog ..::Allah Knows:: =-.

  6. tak tercapai dek logik akal saya (hu3). ni takde lain la ni. biasanya kegiatan macam ni nak trafik ke blog (ha3)

  7. mengarot ah festival lompat bayi tu huhu…
    LOL…pompuan tu x takot pe bawak ular dalam bra T_T
    .-= MrRollies´s last blog ..Manusia Semakin Tak Bertamadun? =-.

  8. gila betoi main lompat ats baby… kalo tak lepaas mau mati budak2 tuu
    .-= paeh´s last blog ..Penantian Selama 20 Tahun =-.

Comments are closed.