A . F . K


Kami sekeluarga akan bercuti sehingga Khamis. Jaga diri semua, Insyallah kita jumpa lagi.

Bukan saja Nemo dan Dori kena bertali pinggang keledar, kalau saya duduk di belakang pun saya pakai juga.


About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Tempoh pemasangan tali pinggang keledar untuk tempat duduk akan berakhir pada Disember 2011. Jika gagal buat pemasangan akan dikenakan RM300. Menurut Pengarah JKJR hanya 10% yang pasang dan baki masih lagi ingkar dan lebih rela bayar denda berbanding nyawa yang melayang

  2. aik, nemo and dori pun berjalan jugak. huhu selamat bercuti..
    Jom terjah post menarik dari eiela ..Monday BluesMy Profile

  3. selamat bercuti buat kak jie. tak dan nk pi mana2 cuti ni sbb kenduri byk sgt. huhu πŸ˜†
    Jom terjah post menarik dari ekspresiruang ..Google Menternak Lembu Dalam Pejabat Di Stockholm!My Profile

  4. untungnya nemo ngan dori dapat ikut bercuti πŸ™‚
    Jom terjah post menarik dari nasslimdiet2 ..Segmen Khas ar-rifke I Jom Review Blog Bersama Aried!My Profile

  5. Serupalah kita tambat dulu unta/kuda kemudian baru kita doa dan tawakkal berserah. Usaha pakai tali pinggang kemudian tawakkal. Pesanan Khidmat Masyarakat sesuai musim cuti dan bukan musim cuti… Happy Holiday…

  6. Selamat bercuti kpd kakak sekeluarga
    Jom terjah post menarik dari mekar ..Terkenang Permainan Dulu-Dulu …My Profile

  7. denaihati says:

    selamat bercuti
    Jom terjah post menarik dari denaihati ..Status Halal Secret Recipe dan Bir ArabMy Profile

  8. tak lari ke tu…? πŸ˜†
    Jom terjah post menarik dari shay ..Nasihat Pagi JumaatMy Profile

  9. hehe syok lah orang tu. :)) Selamat semuanya. Semoga rindu dendam terbalas. :))
    Jom terjah post menarik dari wawa ..OLLO Robot FamilyMy Profile

  10. Selamat bercuti dan berhati-hati dijalan raya
    Jom terjah post menarik dari Andy ..Simple ResumeMy Profile

  11. Sabahan Bloggers Club says:

    Salam.
    Semoga Kak Kujie dan kura2 semua selamat dalam perjalanan yer…. πŸ˜€
    Jom terjah post menarik dari Sabahan Bloggers Club ..Check saman onlineMy Profile

  12. haa…salam…sy nak skodng page nih..

    tahniah blog anda dlm 20 Blog Dan Blogger Terbaik Malaysia-Top Blog in Malaysia 2011.

    link :http://www.2dayblogger.com/blog/2011/05/07/20-blog-dan-blogger-terbaik-malaysia-top-blog-in-malaysia-2011/
    Jom terjah post menarik dari azlin ..Rileknet!My Profile

  13. selamat bercuti utk kakjie sekeluarga πŸ™‚
    Jom terjah post menarik dari fyzal ..The Idea Is To Listen More and Talk LessMy Profile

  14. Wahhh..betulΒ² mematuhi peraturan jalan raya ye kak jie..hihihi..
    Selamat bercuti kak jie & keluarga :mrgreen:
    Nemo jaga diri tau..jangan lariΒ² lagi
    Jom terjah post menarik dari Nadya ..Selamat Ulang Tahun Belog KesayanganMy Profile

  15. g snorkling ke kak jie
    Jom terjah post menarik dari azura ..QasidahMy Profile

  16. semoga perjalanan selamat pergi dan pulang.. lupakan seketika hal ehwal blog. bercuti dengan aman dan tenang. tapi lepas balik sat lagi.. jangan kejong plak nak menulis ye. hehehe.
    Jom terjah post menarik dari Kreuger ..Had pemikiran manusia terhadap kehidupan bernyawaMy Profile

  17. muhammad fakhruddin says:

    Pergi bercuti pun sempat buat pesanan khidmat masyarakat 😎
    Jom terjah post menarik dari muhammad fakhruddin ..Kalau Saya Mahasiswa Yang LayuMy Profile