AFK – Away From Keyboard

rumah tokwan kg bandar, baling

Saya berada  388km dari  keyboard rumah  .

Kalau rindu, tak dapat tengok orangnya, tengok bumbung rumah pun jadilah……….. kata Encik Google Map

HAND – Have A Nice Day!

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Selamat balik kampung!
    .-= Kak Long´s last blog ..Sambutan Maal Hijrah Peringkat Negeri =-.

  2. tiada tempat yang lebih membahagiakan selain kampung sendiri… bersama kedua org tua yang sentiasa dirindui.. kan? 😉
    .-= ~mrs azmi~´s last blog ..Selamat Pengantin Baru~ =-.

  3. Bestnya balik kampung!
    .-= samdaddycool´s last blog ..Jubah labuh corak abstrak kontemporari gaya baju kurung modern =-.

  4. nice blog… visit me yaa..
    .-= diden´s last blog ..Malaysia buat kejutan !! =-.

  5. samanosuke_04 says:

    -kick afk :mrgreen:

  6. Abang ipar saya pun kat Baling tapi lupa nama kampung nya seingat saya tepi jalan nak ke highway timur – barat. (akibat selalu sangat tak pegi ziarah tu yg terlupa ..)
    .-= denaihati´s last blog ..Hidup Untuk Memberi =-.

  7. laaaaaaaaa ingatkan AFK tu Akademi Fantasia Kujie :mrgreen:
    kalu mampir ke alor staq sila hon2 grand livina tu yea 😛
    .-= kenari´s last blog ..Pek-Nga Nyioq Muda =-.

  8. taking care ya Jie 🙂

  9. semoga selamat dalam perjalanan…
    .-= Lan Bingka´s last blog ..Bakal bos anda sedang menyiasat =-.

  10. selamat balik kampung kak jie..hati2 dijalan raya…
    kalau pi mandi ayaQ hangat ulu legong tu ingat2 lah kat iza sama 😉
    .-= iza~de~bintang´s last blog ..Pertama Kasih, Kedua Budi… =-.

  11. zuwairiaiman says:

    wah… cantik bumbung rumah.. ngeee
    .-= zuwairiaiman´s last blog ..Charity Program =-.

  12. hm. senoga selamat pergi dan pulang
    .-= ariff´s last blog ..Komuniti Blogger Anda =-.

  13. yeke. sha mmg rindu kak jie sebab sha sekarang takde connection internet. nak pindah umah. so, internet potong kejap sampai dah kemas habis barang2:)

    take care, kak jie. harapnya nanti sha dapat cari jalan balik ke rumah kawan2:)

  14. ada jge abbreviation untuk HAND… 😆
    .-= beliamuda´s last blog ..Young Doctor Programme Series: 2nd Posting at 1 Mutiara Ward =-.

  15. Hebatnya google maps.zaman sekarang semakin canggih.
    jangan boleh mengintai sudahlah.