Bercuti Ke Over-River

Cuti-cuti luar Malaysia, tapi bukanlah jauh sangat pun.

Jalan-jalan cari makan!

Belut Paprik

Paththai

…. dan bermacam-macam lagi makanan tempatan.

Nasi Dagang

Posted with WordPress for BlackBerry.

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Grosir Jilbab Murah says:

    wow..penampakannya begitu menggoda selera,sedap…!
    jadi kepengen liburan juga nih
    Jom terjah post menarik dari Grosir Jilbab Murah ..Jilbab Obama RajutMy Profile

  2. Kalau berlibur memang harus berburu makanan khas daerah tempat berlibur, sangat mengasyikkan..
    Selamat bersenang – senang..
    Jom terjah post menarik dari Rina As ..Ciri Webspam Dalam Algoritma Google PenguinMy Profile

  3. Amboi kak jie bercuti sakan ye 🙂 Sampai ke siam perginya.
    Jom terjah post menarik dari ProfHariz ..3 Minggu Lagi Di Bumi MelakaMy Profile

  4. kim salam kat punch deh kak jie..oyak dio i miss u
    Jom terjah post menarik dari mijae ..Memahami Maksud Ideologi Politik Di Dunia Menggunakan LembuMy Profile

  5. Lum pernah makan belut… tangkap buat main selalu la itupun time kecik2 dulu
    Jom terjah post menarik dari adamfaiz ..Percayalah..Aku Lelaki Kacak!!My Profile

  6. Assalamualaikum,
    Wahhhhh Narathiwat! seberang ikut sungai ka ikut imigresen?
    Jom terjah post menarik dari Anyss ..Belaja Kecek Kelate Versi Piala FAMy Profile

  7. belut paprik pun ayam. tak tertelan rasanya.
    Jom terjah post menarik dari eiela ..Tenang Dengan Doa Pelembut HatiMy Profile

  8. hajiMete says:

    me pon baru balik dari sempadan Siam, tapi dari Kemboja tapii.. ehhhee

  9. samdaddycool says:

    Sedap ke belut tu?? Dulu ramai juga kawan-kawan kat Terengganu suka layan belut, tapi saya tak tertelan.. hehehe
    Jom terjah post menarik dari samdaddycool ..Postcard of masterpieceMy Profile

  10. Ikhtiar Shah says:

    halamak lapor plak.trimas kongsi kan gambar shj.huhu
    Jom terjah post menarik dari Ikhtiar Shah ..Ini Bukan Niat, Tapi Dah TabiatMy Profile

  11. Konpius jap..ni kat terengganu kan?..sempadan mana ada nasi dagang he3..

  12. belut paprik…. alahai tak tertelan dek saya
    Jom terjah post menarik dari azura ..Pemenang Give Away Papan Kekunci Dot ComMy Profile

  13. Life4hire says:

    Kak jie mesti kt haytai nii..singgah sehari jer kt hatyai ari tuh..skang ni kt Bangkok..meh ler sini

  14. kali terakhir makan belut masa usia 14 tahun..sedap tul..

    tapi sampai sekarang ni teringin tapi takde geng nak menikmati masakan belut tu..

    p/s : paththai tu nampak macam ala ala kerabu je..ye ke kak jie ?
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Review jenama – Lampin pakai buang HuggiesMy Profile

  15. hehe dah makan baru snap ye kak jie..ila punnselalu gitu

  16. belut padprik???ngeee…
    Jom terjah post menarik dari ieda ..ALHAMDULILLAH..SAT SAJAMy Profile

  17. kalau sup belut memang selalu makan, tapi paprit belut belum pernah lagi…
    Jom terjah post menarik dari hatiputera ..AKU PAKAI CERMIN MATAMy Profile

  18. Honestly tak pernah rasa belut.. orang kata manis dan sodap
    lagi2 kalau buat kuah laksa… superb…
    Jom terjah post menarik dari nurmisnan ..Kopi tenung siapa??My Profile

  19. Masuk sempadan Thailand ke Kak Jie ? Jangan lupa update oleh-oleh dari sana ! hehehe
    Jom terjah post menarik dari HAdira Kifly ..TENTANG KASUTMy Profile

  20. jauhnya bercuti sampai melancong ke luar negara 🙂
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Berkongsi rahmatMy Profile

  21. Selamat bercuti kak jie

  22. Wah sempat masuk sempadan Thailand.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Speedlight untuk kamera DSLR CanonMy Profile