Pantai Pasir Layar

– Pantai Pasir Layar, Pasir Gudang, Johor.

– Cara nak ke sini. Pergi Pasir Gudang dan ikut arah ke Pelabuhan Tanjong Langsat.

– Berdekatan Changi Airport Singapore

Ada mee disebalik udang?

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. Kat sini(USJ) ada gak restoran jual Mee udang. Mee udang banjir pun ada. Hehe…
    .-= Dr House´s last blog ..Wajah sebenar Optimus Prime =-.

  2. best betul dapat makan sambil nampak kapal2x….

    eloklah…. boleh galakkan pelancongan domestik….
    .-= hazman aka species1980´s last blog ..Telefon pintar untuk pelanggan korporat =-.

  3. kak jie sampai ke pasir layar!? penghujung jalan ke tg langsat!
    .-= megat´s last blog ..Mikael/Michael Jackson, Apakah Agama Yang Dianuti!? =-.

  4. RINDU BAU LAUT ๐Ÿ™‚ kak jie buat yati lapar jer mlm2 nih huhuhu

    • @yati, mmg pun..saje scheduledkan entri ni…bagi korang mengidam…hehehe

      bau laut?

      pergilah dating

  5. bersih tak pantai dia?
    .-= blowie´s last blog ..Transformers: Revenge of the Fallen @ GSC Pavilion =-.

  6. Lautnya sesuai utk memancig, saya pernah dgn kawan2 semalaman di tengah laut diatas kelong. Seronok sambil memancing tengok kapal terbang turun naik.
    .-= TokNabe´s last blog ..Dah Musimnya =-.

    • @TokNabe, betul tu, asyik mendongak membilang kapalterbang…kerap sungguh…dan kagum kerana sistematiknya jadual..

  7. Nyums…boleh lawan Mee Udang di Juru tu tak? Di Penang ni tgh pikir nak gi ke tak
    .-= kruel74´s last blog ..Immersing yourself in your spouse’s hobby =-.

    • @kruel74, mee udang Sg. Dua ye…. sy tak pernah rasa pun..walaupun lalu sana tiap kali blk kg

      kalau dah sampai sana…mesti try…nnt mengingau

  8. erk! tu mee udang ke, mee bandung….

    hmmm

  9. erk! Pasir Layar?! hmm

    maza biasa dengar Batu Layar kat Kota Tinggi Johor, berhampiran dgn Pantai Desaru.. huhuhu

    barangkali kena mengembara lagi ni ke Johor..
    huhuhu

  10. dah pernah sampai masa selalu ulang alik apsal kerja, tapi air dia kurang cantik kan kak jie kan!
    .-= haritz´s last blog ..Michael Jackson โ€˜died of a drug overdoseโ€™, according to reports =-.

    • @haritz, betullah tu..kak jie pun sampai sana masa abg keje kat KOngKong ( Projek Lebuhraya Senai – Pasir Gudang – Desaru )

  11. Aduh kak. Sedapnye mee udang. ๐Ÿ˜†
    .-= Dr House´s last blog ..Wajah sebenar Optimus Prime =-.

    • @Dr House, tgok je…kalau teringin kenalah pergi kt sane..kak jie tak reti nak masak mcm tu..heheh

  12. Macam bests saja sana. ๐Ÿ˜€