23 thoughts on “Pantai Pasir Layar”

  1. best betul dapat makan sambil nampak kapal2x….

    eloklah…. boleh galakkan pelancongan domestik….
    .-= hazman aka species1980´s last blog ..Telefon pintar untuk pelanggan korporat =-.

  2. kak jie sampai ke pasir layar!? penghujung jalan ke tg langsat!
    .-= megat´s last blog ..Mikael/Michael Jackson, Apakah Agama Yang Dianuti!? =-.

  3. bersih tak pantai dia?
    .-= blowie´s last blog ..Transformers: Revenge of the Fallen @ GSC Pavilion =-.

  4. Lautnya sesuai utk memancig, saya pernah dgn kawan2 semalaman di tengah laut diatas kelong. Seronok sambil memancing tengok kapal terbang turun naik.
    .-= TokNabe´s last blog ..Dah Musimnya =-.

    1. @TokNabe, betul tu, asyik mendongak membilang kapalterbang…kerap sungguh…dan kagum kerana sistematiknya jadual..

    1. @kruel74, mee udang Sg. Dua ye…. sy tak pernah rasa pun..walaupun lalu sana tiap kali blk kg

      kalau dah sampai sana…mesti try…nnt mengingau

  5. erk! Pasir Layar?! hmm

    maza biasa dengar Batu Layar kat Kota Tinggi Johor, berhampiran dgn Pantai Desaru.. huhuhu

    barangkali kena mengembara lagi ni ke Johor..
    huhuhu

  6. dah pernah sampai masa selalu ulang alik apsal kerja, tapi air dia kurang cantik kan kak jie kan!
    .-= haritz´s last blog ..Michael Jackson โ€˜died of a drug overdoseโ€™, according to reports =-.

    1. @haritz, betullah tu..kak jie pun sampai sana masa abg keje kat KOngKong ( Projek Lebuhraya Senai – Pasir Gudang – Desaru )

Comments are closed.