Pelangi Indah Batu Buruk

Selamat pagi dari Pantai Batu Buruk, Kuala Terengganu

image

Bertolak subuh dari Hulu Terengganu untuk menyapa mentari pagi tetapi disambut dengan hujan mencurah.

Alhamdulillah. .. selepas 10 minit, hujan pun berhenti dan mentari muncul bersama pelangi di pantai.

image

Sepasang kekasih lewat usia bercanda dipesisiran pantai menyulam kasih.

image

Jangan haraplah…. tu ada saja yang nak mencelah.

Selamat bercuti ….

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. wah indah sekali menyaksikan pelangi di pantai bersama keluarga tercinta…

  2. Haaa…sweet sgt pasangan romantis tu…tp terus terpk..sapa amikkan gambar…hihihi…

  3. kekasih bercanda di tepian pantai…so sweet…..
    Jom terjah post menarik dari sukma ..Lagu Villa Nabila VS Cinta Untuk NabilaMy Profile

  4. Jarak yang memisah menggebukan rindu…
    Jom terjah post menarik dari JunAina ..Cubaan Pukau Saya Serik-Bahagian 1My Profile

  5. memang romantik habis. hehe
    Jom terjah post menarik dari encik bakul ..Bukti bayaran terbaru dari kerja JOBDIRUMAHMy Profile

  6. PM bulan depan akan bercuti ke Terengganu , tak sabar nih…=)
    Jom terjah post menarik dari papa mifz ..Fridge Magnet Dari ShanghaiMy Profile

  7. terbaik! ini mmg comel!

    selamat bercuti buat kak jie dan famili…moga memento terbaik dan terindah buat kak jie sekeluarga =)
    Jom terjah post menarik dari hafizmd ..20 Tips Menjadi Ibubapa Cemerlang Gemilang TerbilangMy Profile

  8. SELAMAT BERCUTI Kak Jie…seronoknya …SA mmg idam2 nak pi sana…ntah bila sampainya..
    Jom terjah post menarik dari suriaamanda ..Farewell Fezza….My Profile

  9. hahaha…

    cantik la gambar akak bercengkerama dari belakang tu hehe..

    dayah nak ada satu pose macam tu lah nanti… hehe..
    Jom terjah post menarik dari dayah ..Uncle Gedek kot..!My Profile

  10. Apa ade hal..orang lama suami iteri sedang bercanda di tepian pantai..
    Itukan lebih molek
    Jom terjah post menarik dari Mohd Azrin Abu Bakar ..Suami Seorang Jururawat , Apa Katanya.My Profile

  11. dalam banyak2 negeri di semenanjung malaysia ni ,kelantan dengan trengganu aku tak pernah sampai lagi.nampak macam menarik..harap satu hari nanti dapat kesana ,….
    Jom terjah post menarik dari jaymiee ..Apakah punca sebenar penyakit Diabetes.My Profile

  12. Sy baru ke Terengganu. Memang best dan rasa nak pergi lagi. Mungkin nak ke pulau2 sekitar terengganu pula.
    Jom terjah post menarik dari Akmal Aizat ..Ubat Sakit Urat Sendi: Alhamdulillah Ibu Saya SembuhMy Profile

  13. wow romantik nyer pasangan tu…hu3
    Jom terjah post menarik dari blogger lelaki ..Teman Lelaki Untuk DisewaMy Profile

  14. hahha,macam kak kujie dengan suami jer tu ? macam kak kujie jer tue macam kak kujie jer tue ? hahha..romantik giler….huhu
    Jom terjah post menarik dari ishak ..Kisah Lelaki Yang 3 hari 3 Malam Tak MandiMy Profile

  15. Pantai batu buruk memang cantik..,
    Jom terjah post menarik dari hafiz ..Akhirnya dapat juga CPUV NuffnangMy Profile

  16. Amboi – amboi, seronok bercuti. Tepi pantai pula tu. Bab interframe yang kelakar tu.
    Jom terjah post menarik dari Fadhil Husin ..Kopi Yang Anda Minum Mencerminkan Peribadi AndaMy Profile

  17. cumilnya pasangan tuh… ๐Ÿ™‚
    Jom terjah post menarik dari mama maman aka yana ..Fwd: FW: Awal, Pertengahan, Penghujung PerkahwinanMy Profile

  18. Dating yer….hahaha
    Jom terjah post menarik dari Naimah Wahab ..Side Income Bersama ShakleeMy Profile

  19. Amboihh Acik nih..selamat bercuti ๐Ÿ™‚
    Jom terjah post menarik dari azman ..Orang Kita Suka BerkongsiMy Profile

  20. Pernah sekali kami bermain layang-layang di pantai Batu Buruk semasa ada kerja luar di Terengganu.

    Dapat ambilgambar nelayan menolak perahu satu moment yang menarik.
    Jom terjah post menarik dari akubiomed ..Cuci mata di KL International Motor Show 2013My Profile