Pulut Ayam Padang Besar

Kami sampai ke Padang Besar lebih kurang 2 petang selepas mendaftar di homestay di Kuala Nerang.

Selesai kempiskan beg duit , recharge tenaga dengan Pulut Ayam yang menjadi Brand Padang Besar. Sebelum ini hanya mendengar cerita dari orang tentang sedapnya pulut ayam, tak terfikir macam mana rasa dan rupa.

Wow! Memang sedap. Mesti cuba. Pulut, ayamg goreng, bawang goreng dan sos dengan harga RM 4.50

Selain Pulut Ayam, Pulut Durian pun sedap dengan harga Rm 7

Akhir sekali, kami mencuba Pulut Mangga .  Harganya Rm4

Semualah sedap… Pulut kat sini sedap, saya beli beras pulut 2 kilo.

Posted with WordPress for BlackBerry.

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

60 thoughts on “Pulut Ayam Padang Besar”

  1. Berbanding makan pulut durian, saya labih suka makan pulut dengan serawa… hehe (^_^)

    Tapi pulut ayam tu memang rasa nak kena pi cari ke sana tu.. huhuhu

  2. Pingback: Pulut Ayam Padang Besar | Hidup Biar Sedap.
  3. bagi peminat pulut macam saya ni apa pulut pun semuanya sedap belaka..
    walaupun hanya pulut dengan kicap pun memang menyelerakan..
    Jom terjah post menarik dari pipoq ..Bukan sehariMy Profile

  4. pulut dan mangga..pertama kali makan rumah pak sedara kat perlis..adeh tak boleh telan,tapi sedap…pulut ayam tu mmg tak pernah cuba.

    1. kongsi anak beranak tu………… semua jenis yang dijual kat kedai tu kami order

      nak merasa….jauh2 pergi , mestilah dapatkan pengalaman baru
      Jom terjah post menarik dari Kujie ..Terasa HatiMy Profile

  5. aduiii memang nampak sedap lah… pulut ayam belum pernah makan yang biasa dengar pulut ikan masin dan pernah rasa, itu pun sedap….huhu jadi terliur ni…hehe

Comments are closed.