Terlalu Indah Untuk Dibiar Tanpa Erti…

Saya dah balik – seminggu bercuti bersama anakยฒ. Ada banyak cerita yang ingin dikongsi tetapi perlu berehat dulu dengan longgokan kain baju yang perlu dicuci.

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

20 thoughts on “Terlalu Indah Untuk Dibiar Tanpa Erti…”

  1. nampak mcm sejuk je kat sana , tk pe basuh baju dulu ye kak jie , musim hujan lak sekarang ni byk kerja sikit angkat sidai le jawabnya ..

  2. gunung jerai dah cenggitu sekali!?
    ohh, pocket yang dekat ni pung tak pergi lama dah.
    nak kena jalan jalan kat kampung dulu nih!! ๐Ÿ™‚

    dari atas tu patutnya nampak rumah pocket ๐Ÿ˜€

Comments are closed.