Terlalu Indah Untuk Dibiar Tanpa Erti…

Saya dah balik – seminggu bercuti bersama anak². Ada banyak cerita yang ingin dikongsi tetapi perlu berehat dulu dengan longgokan kain baju yang perlu dicuci.

20 Replies to “Terlalu Indah Untuk Dibiar Tanpa Erti…”

  1. nampak mcm sejuk je kat sana , tk pe basuh baju dulu ye kak jie , musim hujan lak sekarang ni byk kerja sikit angkat sidai le jawabnya ..

  2. gunung jerai dah cenggitu sekali!?
    ohh, pocket yang dekat ni pung tak pergi lama dah.
    nak kena jalan jalan kat kampung dulu nih!! 🙂

    dari atas tu patutnya nampak rumah pocket 😀

Comments are closed.