13 tahun lah……

If there’s something that you’re dreaming of then may it all come true, because you deserve it all…

HAPPY BIRTHDAY
Amirul Syafiq

So, how old are you today?

I’m thirteen year old la…..

p/s saya keluar daerah hari ini……kemana? tempat sejuk di us!

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. uji…:p

    kena booking bayo deposit la erkk..:P

  2. Uji Razali says:

    tomei tomei nyer anakanda mu Jie.. yang pompuan tu leh wat menantu den … hehehehe …

  3. Nota ini Angah yg tulis ..

    Terimakasih kerana ucapan dari makcik-makcik dan kakak-kakak semua.

    Tahun ini tahun yang besssstttt….. tahun lepas sambut waktu berdebar tunggu keputusan UPSR, tak best.

  4. eppi besday amirul…

  5. Red Mummy says:

    mana komen aku ha?

    ilang kat mana lak

  6. Kak Jie…what a coincidence…Anak kita berkongsi tarikh lahir yang sama.

    Anyway sy ucapkan hepi besday pada Amirul Syafiq (sedapnya nama !)

  7. selamat hari lahir amirul.

    🙂

  8. Lily.Lulu. says:

    template dah tukaaa ..
    no wonder hari tuh nak masok x leh ..

    anyway .. happy birthday amirul !!
    😉

  9. SiS HoNeY says:

    happy besday,apa agaknya hadiah YG KAK JIE bagi ek

  10. echah_syed says:

    epi besday to u..

    epi besday to u..

    epi besday tu amirul..

    epi besday to u..

    ~ sambil goyang bdn cm inul ~

    ~ mama kasi adiah per angah?

    minta yg mahal2 ekkk 😛

  11. K@ssim Sel@m@t says:

    heppi besday Amirul…moga cepat besar ya!

    dapat hadiah apa? skuter ke!

  12. happy birthday Amirul Shafiq…study rajin2…

  13. saya takde anak perempuan la kak jie

  14. mikaounik says:

    HAPPY BDAY ANGAH…
    semoga menjadi anak yg soleh & sentiasa senyum slalu… 😛

    mama, ari ni umur saya 24thn 8bln 8hari…
    tp saya slalu perasan umur saya ni 22thnjeeee

  15. Happy Birthday..!!