Ada Rasa Ada Jiwa,Terluka Hilang Rasa Percaya

Apabila banyak yang ingin kita cakap tetapi tiada satu bahasa pun yang mampu diungkap
berceritalah dengan pokok
dengan bunga
Lebih mudah untuk diam dan bazirkan hasrat yang terpendam dari goyah melawan kata-kata

I LOve YOu My Lady Pink…

p.s…. bukan apa, cuma nak tanya kenapa sudut 360º?  kalau 400º kan senang nak kira.

Published by

Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

20 thoughts on “Ada Rasa Ada Jiwa,Terluka Hilang Rasa Percaya”

  1. gembira pokok cili tunggal saya dah berbuah….saya pun amalkan bercakap dengan pokok…gilo

  2. Lama dah tak dengar bait2 lagu spring tu..
    dan entri ni pun dalam maksudnya..
    tapi macam sambungan lagu tu.. “Pengalaman telah mendewasakan mematangkan fikiran.. pahit getir yang pernah kulalui
    guruku sejati”..
    Jom terjah post menarik dari kulanz ..Selamat Jalan Therapy Woo ThemesMy Profile

  3. dulu selalu bercakap dengan pokok kaktus, saja buat eksperimen, dengan yang cakap dan yang tak cakap, ternyata pokok yang kita tak bercakap dengannnya sangat lambat pula tumbesarannya! magic! 😀

  4. saya belum pernah bercakap dengan pokok kujie.
    nanti dah bersara nanti memang bercadang nak bercucuk tanam, masa tu bolehlah agaknya saya bersembang dengan pokok-pokok saya nanti… kalau panjang umur
    Jom terjah post menarik dari klcitizen ..Kehidupan yang biasaMy Profile

Comments are closed.