Bagaikan Rindu Yang Syahdu

Malaysia : 8 am

Sebelum ke surau solat sunat Aidiladha.  Ini kali kedua kami sambut Aidiladha sejauh 10,500 kilometer.  Bertiga saja – Along balik rumah Tokwan di Kedah.

©kujie – kita tidak memperoleh apa yang kita inginkan tapi kita dapat segala yang kita perlukan

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. 10,500 kilometer…wow…hehe
    Jom terjah post menarik dari mamat ..Kenangan Pahit Semasa Mamat Terlibat Dengan BlogMy Profile

  2. bila suami kak jie balik msia? lamanya keje kat luar tu.. huhuu.. lau saya, mmg tak keruan la..
    Jom terjah post menarik dari fiezaradzi ..Khasiat TimunMy Profile

  3. Farahwahida says:

    samat hari raye buat kak gie satu famili:)
    Jom terjah post menarik dari Farahwahida ..Sinopsis Filem 2 Alam -Mampukah Dr Rozmey Kutip Rm 40jutaMy Profile

  4. selamat hari raya abg ann, kak G & family gitew..
    Jom terjah post menarik dari maza ..Masjid KLIA- Masjid Abdul Samad- Raya KorbanMy Profile

  5. aminn…………..

  6. salam aidiladha kak jie
    Jom terjah post menarik dari nuyin2u ..Ecah SayangkuMy Profile

  7. balik kampung….musim hujan bakal menjelma….adakah akan tersenarai nama ku ….
    Jom terjah post menarik dari ann ..Korban D’AlgeriaMy Profile

  8. mrs jamal says:

    tahun ni, aidiladha rasa cam sunyi jer…walaupown sambut dikampung..kak jie tak balik kampung?
    Jom terjah post menarik dari mrs jamal ..Baju BaruMy Profile

  9. Salam bertandang lagi..
    moga sihat selalu empunya
    blog..selamat menyambut
    Eidul Adha Mubarak..
    Jom terjah post menarik dari zulkbo ..Peransang Sex Dalam MinumanMy Profile

  10. selamat hari raya aidiladha buat Kak Jie sekeluarga.
    Jom terjah post menarik dari eiela ..Award Dari Shag Dan AidiladhaMy Profile

  11. salam aidil adha…

  12. selamat hariraya kak jie. syukur… kita dapat apa yang kita perlukan.
    Jom terjah post menarik dari rumah kuning ..Aidil Adha @ Dusun DurianMy Profile

  13. dan dpt melepaskan rindu.. selamat hari raya aidiladha buat kakjie & family..
    Jom terjah post menarik dari RedBoys ..Flash Banner Percuma Sempena Aidil AdhaMy Profile

  14. Salam Aidiladha kak jie..
    Jom terjah post menarik dari Bb Hussain ..Sometimes Salam AidilAdhaMy Profile

  15. Betul..Tuhan dah beri apa yang kita perlukan..Selamat Hari Raya Aidiladha
    Jom terjah post menarik dari Linarahim ..My messy Eid-ul-AdhaMy Profile

  16. yang penting dapat bertentang mata kan kakjie
    Jom terjah post menarik dari mijie ..Selamat hari raya aidiladha untuk semuaMy Profile