Cerita Syawal

Kepoyoan kami pagi tadi….

Intan : ” Poyonya Along…..”

“opss………… katup mulut”

Kita dah mina maafkan…

p.s – baju raya saya dan Intan cenderamata dari Iza sewaktu bercuti di Dubai

p.s – sekarang kat Jln Jambu, Meru…rumah kakak. Kejap lagi balik

p.s – perut owh perut , kenapa engkau sakit…macam mana aku tak sakit…engkau melantak tak hengat dunia!

About Kujie

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan.

Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

Mereka Yang Berkongsi Rasa

  1. salam aidilfitri kak jie. 😉

  2. Rapatnya la anak-anak kak Jie ni . Saya dah tak main dah hug hug dengan adik beradik saya .
    Jom terjah post menarik dari Farah ..Syawal My Profile

  3. Salam Aidilfitri ..nampak meriah tu
    Jom terjah post menarik dari denaihati ..Salam AidilFitri 1431 dari jauh ku pohon maafMy Profile

  4. saya pun berempat jek kak~
    tapi cm bosan sikit..hehehe
    Jom terjah post menarik dari nabiel ..Kad Raya Alam Maya from BLOGGERMy Profile

  5. jawatan kosong says:

    Yang pasti > 2 org kak
    Jom terjah post menarik dari jawatan kosong ..Li-Zainal Consulting Engineers Jobs Resident Engineers- ClerkMy Profile

  6. kakjie sakit perut yer, jangan lupa bawa pil teck key teck aun, sy pun hari ni sakit perut, smlm melantak tak hingat
    Jom terjah post menarik dari mijie ..Hari Raya cara kampung kuMy Profile

  7. ala kak jie ke depan skit lagi dah sampai kampung mak saya.. kat bkt kapar.. tapi saya takde situ la.. haha.. salam aidilfitri kak jie..
    Jom terjah post menarik dari eiman ..Kerajaan Amerika Tidak Menolak Perbuatan Membakar Al-Quran Oleh Pihak GerejaMy Profile

  8. he he he
    esok puasa enam pulak yer.

  9. Selamat hari raya buat kak kujie sekeluarga. maaf zahir batin. 😀
    Jom terjah post menarik dari penyubiru ..Slmt Hr Ry Mf Zhr BtnMy Profile

  10. kak jie, nak duit raya.. hehe :p
    Jom terjah post menarik dari mrnamie ..Selamat Hari Raya kepada semuaMy Profile

  11. meriah ke? 4 org je….kurang seorg tahun ni 😆

  12. meriah beraya..
    mana kuih raya? huhuh
    selamat hari raya
    Jom terjah post menarik dari gnesop.com ..Blog Rumah 4 TingkatMy Profile

  13. raya tahun ni rasa letih jer kak jie..
    tak tahulah sebab cuaca ke atau kesihatan diri..
    harap kak jie tetap bergembira bersama anak2 tercinta..
    Jom terjah post menarik dari cikgu isza ..Pemberian Angpau Raya membebankan – Hentikan!My Profile

  14. wow kobau 😀 sini lembu dgn ayam sajok

  15. eh..ada ucapan lagi ke?

    samalah kita, maaf segala salah silap

  16. menu kak jie, rendang kerbau…. 😆

  17. p.s makan rendang rembau dari malam tadi. Skarang kurang sehat perutnya. Pedas haha

  18. selamat hari raye…. 😛
    Jom terjah post menarik dari Anarm ..Salam Aidilfitri daripada AnarmNetMy Profile